اقتصادی

سوزان رایس برنامه دولت آمریکا برای مقابله با افراط‌گرایی را تشریح کرد

سوزان رایس روز سه شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد نظرات خود در مورد برتری طلبان سفیدپوست و اینکه آیا او نگران است که در روز استیضاح ترامپ در سنا مورد تهدید قرار گیرد ، این سخنان را بیان کرد.

وی افزود: “ما همه افراد تلویزیون را دیده ایم كه می گویند جدی ترین مشكلی كه آنها با آن روبرو هستند ناسیونالیسم و ​​برتری طلبی سفیدپوستان است. آنها كه در برخی موارد تمایل به استفاده از خشونت نشان داده اند.”

“به همین دلیل است که رئیس جمهور به جامعه اطلاعاتی دستور داده است که ماهیت و چالش این تهدید ، ریشه و ریشه آن را کاملاً ارزیابی کند و بنابراین این اطلاعات مهم را در اختیار سیاست گذاران قرار دهد زیرا آگاهی از این چالش ها بسیار مهم است.

رایس تأکید کرد: شورای امنیت ملی توانایی ایجاد تمرکز بر خشونت شدید خانوادگی را برای هماهنگی سازمان ها و کاخ سفید در اتخاذ سیاست ها در این زمینه ایجاد کرده است.

او توضیح داد: بنابراین ما آن را بسیار جدی می گیریم.

خشونت برتری سفیدپوستان طی چهار سالی که دونالد ترامپ در کاخ سفید گذراند شدت گرفت و درگیری های خشونت آمیزی در مناطق مختلف ایالات متحده آغاز شد ، از جمله ترور جورج فلوید افسر پلیس سفید پوست و شورش طرفداران ترامپ در کنگره .

این حادثه در تاریخ 6 ژانویه ، پس از تماس ترامپ برای اعتراض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری رخ داد و اکنون بیم آن می رود که در 11 فوریه ، زمانی که ترامپ قرار بود در سنای آمریکا محاکمه شود ، این گروه های خشونت بار دیگر بازگردند. اقدامات خطرناکی انجام دهید.

بایدن همچنین مبارزه با تروریسم داخلی را از جمله اولویت های دولت خود عنوان کرد.

سوزان رایس ، مشاور امنیت ملی باراک اوباما ، از امضای چهار دستورالعمل اجرایی توسط رئیس جمهور برای مبارزه با نابرابری نژادی خبر داد: کاهش تعصبات نژادی در مسکن و ترویج قوانین مسکن عادلانه ، ممنوعیت زندانهای خصوصی و احترام به قوانین فدرال. این قبایل شامل تقویت روابط با قبایل بومی و همچنین کاهش بیگانه ستیزی ، به ویژه علیه آمریکایی های آسیایی تباری ، و جزایر اقیانوس آرام (تشکیل شده پس از تحریک ترامپ برای خواندن ویروس کرونا علیه شهروندان آسیایی به زبان چینی).

311311

دکمه بازگشت به بالا