ورزشی

«سوپرمن»پرسپولیس واقعی‌تر از همیشه/ حسرتی که برای «سید» باقی ماند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین ، دور دوم لیگ برتر فوتبال ایران در تعطیلات نوروز به پایان می رسد. کمتر از سپاهان اصفهان که رهبر است در این موقعیت است.

“شاگردان یحیی گل محمدی وقتی به این مقام رسیدند که موفق شدند جام نوزدهم را در تابستان امسال بالا ببرند تا ادبیات”پوکرتا با کسب چهارمین قهرمانی خود وارد فوتبال باشگاهی ایران شوند.

این تیم فرمول معمول برای قهرمانی را به خوبی حفظ کرد به طوری که یحیی گل محمدی ، پس از دوران طلایی برانکو ایوانکوویچ ، توانست با همان دست قرمزها را هدایت کند. دومین جا فوتبال آسیا هم.

سد محکم با کلمه عبور معمولی!

قرمزها با یک دفاع مستحکم چهارمین قهرمانی متوالی خود را در سال 1999 به دست آوردند. آنها در آخرین فصل لیگ برتر خود تنها 17 گل دریافت کردند. آمار ثابت خط دفاع پرسپولیس.

مدافع شجاع پرسپولیس ، شجاع خلیل زاده ، به همراه سید جلال حسینی و محمد حسین کنعانی زادگان ، به همراه مهدی شیری ، می توانند چنین آماری را ارائه دهند ، اما او در این فصل در میان شاگردان یحیی گل محمدی نیست بنابراین قرمزها با کمبود مدافع روبرو می شوند.

تیمی که در این فصل بهترین آمار دفاعی تیم را در بین تیم های حاضر در لیگ برتر دارد ، تا سد محکم قرمزها از بین نرود. نیاز به جای اینکه شجاع باشید در حالی که سید جلال هستید ، به تلاش خود ادامه دهید.

کاپیتان باتجربه پرسپولیس با پیراهن “شماره چهار” کلمه عبور او در تمام مسابقات قهرمانی این تیم مشترک است. در زمان مصدومیت از ناحیه همسترینگ ، سید جلال نتوانست تیمش را در بازی با Aluminium Alkol همراهی کند تا اینکه تنها شکست این تیم در لیگ برتر 20 ام در سال 1399 ثبت شد.

بازگشت به روزهای باشکوه با آقای “سوپرمن”

“تن اتهسرمربی تیم فوتبال الجزیره در سال 2018 نیز به این موضوع فکر کرد استفاده نکن او از کلمه “سوپرمن” دفاع کرد تا سید جلال را به عنوان انگیزه ای برای مرد تمام نشدنی پرسپولیس پایین بیاورد.

سید جلال سوپرمن در این فصل پرسپولیس در لیگ برتر است. او بعد از اینکه پرسپولیس زودتر از موعد مقرر به آلومینیوم باخت ، به تیم برگشت تا از ناحیه همسترینگ مصدومیت را بازیابی کند و بتواند گلزنی کند. هایش مردم سفید که اعتماد به نفس رسیدن به سن موفقیت.

چهار گل برای شماره چهار!

سید جلال در لیگ بیستم ، چهار گل او به سمت تخت جمشید دوید. وی رکورد 500 بازی در لیگ برتر بیستم را به نام خود ثبت کرده است و توانسته در 20 فصل خود چهار گل به ثمر برساند. لهای سه امتیازی که تأثیر زیادی در بازگشت تیم به قهرمانی داشت.

میگرن سفید بدون خستگی

تصویر سید جلال از روزهای آینده شبیه علی دایی در روزهای کاپیتان است اش در تیم ملی ایران است همان روبرتو باجو ستارگان فوتبال ایتالیا در دهه نود زندگی می کنند.

بازیکنان با شقیقه های وایت که تجربه بالای خود را در 39 سالگی نشان داد. کاپیتان و رهبر پرسپولیس در مستطیل سبز ، که علاقه ای به بازنشستگی نداشت و کلمه “خستگی” هنوز جایی در ذهن او نبود.

از قهرمانی در آسیا پشیمان است

سیدجلال دو برابر با جام لیگ قهرمانان آسیا گرفته شده است. کاپیتان قرمزها در سال 2018 و 2020 این می تواند مهمترین باشد فنجان عصر فوتبال اش اما شکست پرسپولیس در هر دو فینال مانع تحقق این رویا برای او و هواداران پرسپولیس شد ، بنابراین اشتیاق به لمس جام در قلب سوپرمن باقی خواهد ماند.

بازیکنی که هرگز از موفقیت خسته نمی شود و همیشه تیم خود را برای شرکت در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی آسیا آماده می کند.

دکمه بازگشت به بالا