ورزشی

سپاهان بازی سختی مقابل ما دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، غلامرضا عنایتی به دلیل تاخیر انداختن او دو ساعت قبل از بازی با سپاهان در پیامی ویدیویی در این باره به نشست خبری نرسید. خداحافظ وی تصریح کرد: فکر می کنم سپاهان بازی سختی مقابل ما داشت که یکی از بهترین ها و ارزشمندترین ها بود اکثر ما با یک تیم لیگ برتری بازی می کنیم.

وی افزود: بازی با سپاهان بسیار سخت است اما امیدواریم مانند دو بازی قبل مقابل سپاهان خوب بازی کنیم، درست است که تیم ما با وجود باخت دو بازی خوب انجام داد و سعی می کنیم زیبایی های فوتبال را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال هواداری ادامه داد: فکر می کنم در دو بازی اخیر تا حدودی توانستیم زیبایی فوتبال را به نمایش بگذاریم، می دانیم که سپاهان تیم قدرتمندی است.

وی درباره حضور محرم نویدکیا روی نیمکت سپاهان تصریح کرد: سپاهان مربی جوانی دارد که در تیم ملی و سپاهان می درخشد و جزو افتخارات اصفهانی است.

عنایتی با اشاره به صحبت های نویدکیا و تمجید از این تیم افزود: محرم خوب است، به گفته کارشناسان و دوستانم می دانم فوتبالدوستان خوب بازی می کنند اما می خواهیم بعد از فوتبال خوب نتیجه بگیریم چون فکر می کنم وقتی فوتبال خوب بازی می کنید. ، اما نتیجه نخواهید گرفت که بیهوده انجام داده اید.

وی افزود: از لیگ یک به لیگ برتر آمده‌ایم و فضا تغییر کرده است و باید به بچه‌ها زمان داد تا با این شرایط سازگار شوند. خارق العاده من اعتماد به نفس دارم و امیدوارم با فوتبال خوب شروع خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال هواداران درباره احتمال جذب بازیکنان جدید در این تیم گفت: بعد از صعود به لیگ برتر به نظر من چند بازیکن جذب کردیم و لیستی را برای جذب بازیکن به باشگاه ارائه کردیم که به آن ها می رسید. دوست دارم به این لیست اضافه کنم من احساس راحتی میکنم.

وی درباره اهداف تیم هواداران برای فصل آینده گفت: وقتی تیمی از لیگ یک سطح جدیدی را تجربه می کند در 8 تا 9 هفته اول با چالش هایی روبرو می شود که این اتفاق در تیم هایی که شرایط مالی خوبی دارند نیز رخ می دهد و به همین دلیل است که ما هدف داشته باش.” بیایید فصل اول در لیگ بمانیم و در سال های بعد به چشم اندازهای بالاتری برسیم.

دکمه بازگشت به بالا