ورزشی

سپاهان باز هم حریف سایپا نشد/ پیروزی نفت مسجد سلیمان برابر ماشین سازی

در دو دیدار آخر هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران ، سپاهان مقابل سایپا متوقف شد و نفت مسجد سلیمان مقابل مشایین سازی پیروز شد.

به گزارش اخبار ورزشی ، هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران با دو بازی دیگر به پایان می رسد. در یکی از این بازی ها که ساعت 9 بعد از ظهر برگزار شد ، تیم سایپا و سپاهان در ورزشگاه دستگردی به رقابت پرداختند. بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید. دیدار دو تیم در نیمه اول فصل با همان نتیجه به پایان رسید.

در نیمه اول مسابقه سپاهان از حریف خود جلوتر بود و شانس خوبی برای گلزنی داشت. اما بی دقتی بازیکنان و واکنش دروازه بان سایپا باعث شد بازی در نیمه اول بدون گل به پایان برسد. بازی در نیمه دوم تقریباً همانند نیمه اول ادامه داشت و سایپایی با استفاده از ضدحمله و ضربه و ضربه کرنر سعی کرد از کنترل خارج شود. حامد فلاح زاده دروازه بان سایپا در نیمه دوم با واکنش خود روز سختی را برای اسپانیایی رقم زد.

Dragan Sko چی i چ ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ، این مسابقه را از نزدیک در ورزشگاه دستگردی تماشا کرد. یکی از نکات برجسته این مسابقه اخراج فرشاد هاشمی بازیکن سایپا بود. او وارد دقیقه 80 شد اما در 8 دقیقه که در زمین حضور داشت ، دو کارت زرد دریافت کرد و از او اخراج شد. این موضوع مخالفت شدیدی از نیمکت سایپا ایجاد کرد.

با این نتیجه ، سپاهان با کسب 41 امتیاز به برتری رسید و به لطف اختلاف بهتر گل نسبت به شهر خودرو ، در رده دوم باقی ماند. همچنین سایپا با 21 امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

در یک مسابقه دیگر ، تیم نفت و ماشین سازی مسجد سلیمان همزمان با هم در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم رفت. در پایان میزبان توانستند با یک گل ماشین را شکست دهند. عماد میرجاوان در دقیقه 39 برای ناف تنها گل را به ثمر رساند.

با این پیروزی ، ناف 32 امتیاز کسب کرد و به مقام هشتم رسید. این دستگاه همچنین با 24 امتیاز در مکان دهم قرار داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا