ورزشی

سپاهان با مثلث آبی و یاغی مقابل استقلال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین، یکی از مهم ترین دیدارهای هفته دهم رقابت های لیگ برتر، دیدار استقلال و سپاهان است. این تیم با 19 و 17 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و مدعی این فصل محسوب می شود.

سپاهان روز سه شنبه خود را برای این دیدار بزرگ آماده می کند که در آن 3 بازیکن مطرح و تاثیرگذار که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال در سال های گذشته را دارند در این بازی به میدان می روند.

امید نورافکن محصول آکادمی استقلال که دومین فصل حضورش در سپاهان را تجربه کرد و در کنار سجاد شهباززاده آقای گل فصل گذشته و مسعود ریگی (به زعم بسیاری از کارشناسان) یکی از بهترین ها در مقابل استقلال پتانسیل شورش را به نمایش گذاشت. بازیکنان فصل استقلال در آن زمان. سپاهان جزو مهره های اصلی و تاثیرگذار فصل است.

مسعود ریگی پس از جدایی از استقلال اولین تجربه رویارویی با تیم سابقش را دارد و حضور او مقابل استقلال احتمالا هیجان انگیزترین قسمت دیدار استقلال و سپاهان است. ریگی در کنار کیفیت بالایش در فوتبال یکی از با اخلاق ترین و پرحاشیه ترین فوتبالیست هاست و بعید به نظر می رسد در این تقابل حاشیه ایجاد کند.

دیدار دو تیم استقلال و سپاهان از ساعت 16 امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و تیم برنده در پایان هفته دهم شانس صعود به صدر جدول را خواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا