ورزشی

سپاهان در اندیشه تثبیت صدرنشینی/ برگزاری مسابقه خاتم اردکان در هاله‌ای از ابهام

هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر والیبال فردا (جمعه) با شش دیدار پیگیری می شود. این هفته دو تیم سپاهان و شهداب یزد به مصاف یکدیگر می روند. دانشجوی محمدی راد در مسابقه قبلی مقابل آذربایجان به میدان رفت و پیروز شد. سپاهان برای تقویت موقعیت خود در برابر شهداب یزد به پیروزی این هفته نیاز دارد. شهدا در بازی قبلی از سد پیکان عبور کردند و آنها نیز برای تثبیت موقعیت خود و حتی صعود یک پله ای بالاتر از جدول به یک پیروزی احتیاج داشتند.

در بازی مهم این هفته ، تیم شهرداری ارومیه که در رده دوم قرار دارد ؛ او دیدار سختی مقابل هورسان رامسر داشت. ارومیه با یک چشم به هم زدن سعی خواهد کرد هر سه امتیاز بازی را بدست آورد.

ناصر شهنازی دانش آموز از تیم سایپا که در مسابقه قبلی مقابل تیم هراز آمل در یک مسابقه حساس و جنگی شکست خورد ، باید این هفته به مصاف شهرداری گنبد برود. شاگردان بزرگ جزیده در تیم شهرداری گنبد برای حضور در پلی آف کار سختی در پیش دارند و برای پیروزی مقابل حریفان باید سخت کار کنند.

شاگردان خاتم اردکان ضمن برگزاری این مسابقه در وضعیت بلاتکلیفی ، فردا به مصاف تیم ملی مریوان می روند. تیم خاتم اردکان به دلیل عدم پرداخت مطالبات مسعود آرمات به مشکل خورده است. رای دادگاه که در مسابقه قبلی صادر شد باعث شد تا بازی خاتم اردکان برابر فولاد سیرجان به مدت یک ساعت مختل شود. همچنین فدراسیون به مسئولان تیم خاتم اردکان فرصت داده تا فردا (23 فوریه) مشکلات حقوقی تیمشان را برطرف کنند ، در غیر این صورت این هفته اجازه بازی ندارند.

در حال حاضر تیم های سپاهان ، هراز آمل و شهرداری ارومیه حضور خود در پلی آف را تأیید کرده اند و تیم های دیگر باید برای حضور در مرحله پلی آف تلاش کنند.

برنامه هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر والیبال ؛

جمعه سوم بهمن

شهرداری ورامین – فولاد سیرجان – 5 عصر – فدرال

خاتم اردکان – راهیاب ملل مریوان – ساعت 5 عصر – خانه والیبال

شهرداری گنبد – سایپا – 11:00 – فدرال

سپاهان – شهداب یزد – ساعت 11 – خانه والیبال

آذربایجان ارومیه – پیکان – ساعت 14 – فدراسیون

هورسان رامسر – شهرداری ارومیه – ساعت 14:00 – خانه والیبال

موقعیت لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

انتهای پیام / 4057 / ص

دکمه بازگشت به بالا