ورزشی

سپاهان را با فکر باز انتخاب کردم/ همیشه برای قهرمانی می‌جنگیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، احسان پهلوان پس از پیوستن به سپاهان اصفهان در خصوص انتخاب تیم جدید خود گفت: خیلی خوشحالم دوباره به سپاهان بازگشتم. من هفت سال در اصفهان زندگی کردم و اینجا را خانه خودم می دانم. امیدوارم امسال بتوانیم نتایج قابل قبولی را بگیریم و بازی‌های درخشانی انجام دهیم.

هافبک سپاهان اصفهان درباره انتخاب این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی فصل بیست و سوم لیگ برتر افزود: قبلاً اینجا بودم و با محیط آشنا هستم. سپاهان باشگاه بزرگی است. من در اصفهان زندگی و با فکر باز سپاهان را انتخاب کردم.

او درباره کار کردن با ژوزه مورایس تاکید کرد: او مربی بزرگ و با دانشی است. او جزو مربیان پر افتخاری است که وارد فوتبال ایران شده است. ارتباطی که برقرار کردیم خیلی خوب بود. باشگاه سپاهان همیشه برای قهرمانی تلاش کرده است. ما از همان ابتدا استارت قوی می زنیم و امیدوارم بازی‌های خود را یکی پس از دیگری با موفقیت سپری کنیم.

پهلوان به امکانات باشگاه سپاهان اشاره کرد و گفت: باشگاه بزرگ سپاهان ورزشگاه نقش جهان را دارد. ورزشگاه بزرگی است. این تیم امکانات سخت افزاری خوبی دارد. هوادار همیشه حمایت می کند و سپاهان همواره برای قهرمانی می‌جنگید. سپاهان را همیشه رصد می‌کردم. قبلاً هم که اینجا بودم خیلی این تیم را دوست داشتم. امیدوارم با کمک همدیگر بتوانیم درخشان ظاهر شویم.

او در پایان خطاب به طرفداران زردپوشان اصفهان یادآور شد: آمده‌ام با تمام توان اینجا تلاش کنم. انشاءالله شما هم با حمایت‌هایتان کنارمان خواهید بود. امیدوارم با تلاش باشگاه و طرفداران فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.

دکمه بازگشت به بالا