ورزشی

سیدصالحی: اتهام وارد کردن هواداران را به جان هم می‌اندازد/ قهرمانی به هفته آخر کشیده می‌شود

بازیکن سابق سپاهان گفت: سپاهان و پرسپولیس کاملترین تیم های لیگ هستند و فکر می کنم قهرمانی به هفته پایانی کشیده شود.

سید مهدی سید صالحی در گفت وگو با اخبار ورزشی ، در مورد رقابت حساس پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی در لیگ بیستم اظهار داشت: با تمام احترامی که برای لیگ برتر قائلم ، تیمی که همیشه با مالکیت و تنوع تاکتیکی بازی می کند و سعی می کند فوتبال خود را مجبور کند. مقابل سپاهان دان پرسپولیس است. شرایط به گونه ای است که تا آخرین روز قهرمانی مشخص نیست ، زیرا از این پس هر مسابقه یک فینال است و هیچ تیمی حق از دست دادن امتیاز را ندارد.

وی ادامه داد: پرسپولیس دو امتیاز بالاتر است و همه اینها در اختیار پرسپولیس است و سپاهان به دنبال بازگشت پرسپولیس به بالای جدول است. در رابطه با حوادث و تنش هایی که مدتی به وجود آمد ، خطاهای داوری درگیر شد و تعدادی از تیم ها آسیب دیدند ، اما مقامات ما سعی کردند در صحبت های خود هواداران تیم حریف را آزرده نکنند. ما فوتبال بازی می کنیم تا مردم لذت ببرند ، نه اینکه حاشیه ها و فشارها را افزایش دهیم. در فوتبال ، ایدئولوژی و دانش مهم است و اتهام وارد کردن هواداران درست است.

بازیکن سابق سپاهان در مورد دلایل خطای داور گفت: قرارداد داوری ما در مقایسه با فوتبالیست ها بسیار ناچیز است و فدراسیون برای داشتن زندگی حرفه ای و تمرکز روی بازی باید داوران ما را پوشش دهد. قضات شغل های دیگری دارند و همین باعث می شود تمرکز کمتری داشته باشند. اگر بگوییم فوتبال ما یک حرفه است ، همه چیز باید یک حرفه باشد و VAR باید بیاید. می بینید که به اشتباه ، کاپیتان تیم سقوط می کند و تمام هزینه های انجام شده از بین می رود و فوتبال جوانان که انجام می شود تحت تأثیر قرار می گیرد. ما باید ساختار خود را در اسرع وقت اصلاح کنیم.

وی در مورد دربی هام گفت: دربی همیشه شرایط خاص خود را دارد و در بازی بعدی که در جام حذفی برگزار می شود. هر دو تیم برای جلب رضایت هواداران خود به فکر پیروزی هستند. پرسپولیس در اوج است و استقلال تمام تلاش خود را انجام خواهد داد برای رسیدن به نتیجه ، اما هر تیمی که تمرکز و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد ، برنده بازی است. آمادگی جسمی بسیار مهم است و کارکنان هر دو تیم باید این آمادگی را برای استفاده از اشتباهات یکدیگر افزایش دهند.

سید صالحی درباره دوره قهرمانی لیگ گفت: سپاهان و پرسپولیس کاملترین تیم های لیگ هستند و به نظر من قهرمانی تا هفته گذشته تمدید می شود. هر دو تیم شانس پیروزی داشتند ، اما همه اینها در اختیار پرسپولیس بود ، زیرا هنوز دو امتیاز پیش بود. دو تیم دنبال هم می آمدند و منتظر لغزش یکدیگر بودند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا