اقتصادی

سید حسن نصرالله: 15 مه، فقط نکبت فلسطینیان نبود بلکه نکبت همه اعراب بود

حزب الله لبنان، امروز، دار سخنانی، با اشاره به هفتاد و چارمین سالروز، نکبت گفت که نکبت، فقط 15 سال پیش، نبوت فلسطین، نبود، بلکه نکبت، حمّه، بادیه، بادیه نشین و حادثه ای که فاجعه است، و درداحیش تماش.

به گزارش اخبار ورزشی، دبیرکل حزب الله لبنان، شهید بدرالدین، رائه، اگر ساده باشی، از نسل مؤمن، انقلابی و مجاهد خاوند، تو عطا و دلاوری و شجاعت خاص و سخنوری قوی. برخوردار بود.
راه ادامه آن، رز ناکبات فلسطینی ها (سالروز، تأسیس اسرائیل) است که کردها را نشان می دهد و دشت را مردم، فلسطین، 7 نشان می دهد.
نصرالله با اشاره به حضور چریک های مردم، تظاهرات سالروز، منفی بودن ادعای کردها، حضور مردم، فلسطین، حضور مردم، فلسطین، حضور یک فرد متفاوت، قوی، قوی ، قوی، قوی، قوی، زیرک، پارا، آزادی، منتظر، کاسی ناممند. دشمن مای خواست منند آنشه، فلسطین، روی داد، لبنان;
بسم الله الدنیا، حزب الله لبنان را بیرون کرد، در سال 15 هجری خفه شد، فقط مصیبت فلسطین گرفت، اما اعراب خواستند.
وای افزود: برخی بگردان جبهه مقابل عشقالری میگفتند که باییک، استراتژی عرب و یکی، اراضی آزادی، مرزبندی اشقلی نعل. نبرد خلده، رابر، عشقلان، صهیونیسم، رزمندگان، امل، سوریه، فلسطینی ها، نروحی مالی و گروهه و مدت تشکیل حزب الله داد، شرکت دشتند. شهید مصطفی بدرالدین به عنوان یک شخص می خواهد شهید شود.

نصرالله در پاسخ به این سوال که “صف 74” درباره آثار فلسطین پرسیده شد، نام خود را به رحیم های عربی در نگاه آزادی به سرزمین های اشغالی من تصور کنید.

آسیاب کرد که پیام فلسطین در سالروز نکابات را تأیید می کنیم که در آن پادکه دیگر منتظر نظام های عرب یا عرب های اتحادیه گرا و سازمان میل ناممند است، اما راه اندازی خود راز راه مقاومتی است که کرد خوهید تعریف می کند.

نصرالله، اعلامیه کرد: کسى گومان نکند جهان عرب می تواند آس لبنان حامیت کاند; چارا که آنها زمانی که متحد و قوی بودید، نیز نتواستند از فلسطین، حیات کنند. جهان عرب زمانی مانند کیبرچه و غنچه ای موزون، نتوانست به مثابه فلسطین، همیت کند، و تابه امروز، نز، یک توری، به عنوان فلسطین، حمایت کند.

مناظره حزب الله لبنان آدم داد: لبنان قبل از اینکه اعتقاد طائف بود جای ضعف و نشان ضعف بود و در دشمن صهیونیسم حضور پررنگی داشت 17 ماه پیش بود راع مغی کرد.

نصرالله گفت: گروهی که توافوق 17 ماه راع، امضای کرد هامان گروهی، آست که امروز که بر لبنان حکومت می کرد، و پیوند به جهان، خون عرب، می زند.

بیانیه حزب الله و شهید بدرالدین، کتیبه مهم، امنیت امنیت لبنان و کشف شبکه جاسوس بلندپایه اسرائیل، اوا نومند، رسانه های کردی به عنوان شهید بدرالدین، چیست؟ جنگ اورل، 1996؟

عنوان کردی حزب الله: نوادگان سید ذوالفقار و عماد مغنیه و نوادگان آنها، این قضیه لبنان، حامیت کرند و دیگران است، مرحله ای از زندگی شهید مصطفی بدرالدین در سوریه و در زندگی باربر جنگ جهانی، علی کجاست کاشور.

اظهارات کرد: «نبرد القصیر» در سوریه، نبرد آزادزازی، مناطق همگوار در لبنان، منند «قلمون» و «زبدانی» را شکل داد و شهید بدرالدین در انشهر نقش رهبری دشت.

سید حسن نصرالله افزود: مقاومت درسیه اوزایش توانمندی، مناسک اسراییل، که با آن تهمت می زند، نیاز پیدا کرد و عکسی از من دارد غیر از نامه اش، یارگیری را آگاز کرد خود آمریکایی خد آمریکا، حضور حزب الله، غوضیر شدار نبرد گوندگ.. گوانان، پرادرانمان، و طاق سوریا در تغییر نومدار جونگ سهیم بود و دگرگونی آغاز شد.

ما کُرد را به عنوان شهید بدر الدین در حر نابردی کتیبه رهبری مرکزی را اوا میکرد و شهید مصطفی بدرالدین در نبرد خودروهای بمب ذری سوگند یاد می کنند و به جان خلوت گروهای انتحاری، نوک، فرمنده سوگند یاد می کنند.

Wii Adama Dad: چالش خاستگاه لبنان است، سلاح لانه مقاومت. بهران اقتصادی، مایشت، چلش بارینگ، دارو و برق آس. آنچه از دنیا آمادا و اینگا باقی مانده بود توسط یواخیم شاد دفن شد. کاسی انتظار گفت و گوی خود را با قوی ترین ک ps به عنوان دادن در خونهای، آرزومند دایف شویم و دوست به عنوان کوشورمان برداریم دارد.

نصرالله گفت: لبنان را به عجله بگردان، چنان نزدیک به سقوط، منند نان، صاعقه و تنورحی، بی دوده، و از دست دادن داروحی لازمه حضور درد است.

حزب الله لبنان را عمدی، تایید ضرورت کردها، لزوم تامین امنیت نان، برق و دارو چالشاهی پیشروی لبنان، زیرا سلاح مقاومت است.

گفتار کردی داریم: کاسانی به او منسوب شد و به او تهمت زدند و مانند شبهه و شبهه بود. لبنان

بیانیه اینکه غازینا مقاومت آزادسازی اراضی لبنان به عنوان چنگال رحیم عشقالگر است بیانیه کردی: کاسانیکا گروهای مسلح در سوریه منبع حفاظت از تصمیم دادا و آن رائد نندا راداک همدک است.

حزب الله عمدی، تایید کردها، گرفتن روکرد باز، قبال، شرق و غرب، تحویل نسدان، بربرهای خاشم و واشنگتن، بازگرداندن پیوندها با سوریه و استخراج عصاره افتخارات تیپ به عنوان یک انفجار و انفجار در لبنان است. لازم است.
سید حسن نصرالله، ایزهار دشت که، استخراج نفت عمید اصلی در نظر خروج از اقتصاد بحرین، اقتصاد و مادر پیوند به عنوان بانک جهانی.
نصرالله همشینین که گشایش مشرق و مغرب و برقراری متصل به سوریه را متوند داد و از انفجار جلوگیری کرد و اوضاع اقتصادی بالا بود و در دریای اورگان کیمکند حل شد.
سخنانی از دو مقام و یک راهب سیاسی در لبنان استنباط می کنیم گفت: لبنان در حال تحقیر زمان خود است تا زمان آینده را نابود کند. به عنوان راهی برای رهبری جنبش Fury der Parlman، شما در تلاش برای تشکیل یک ایالت هستید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا