ورزشی

شادی گل بهترین گلزن پرسپولیس در دربی لو رفت!

گئورگی گولسیانی پنالتی‌زن اول پرسپولیس در دیدار با مس کرمان دو مرتبه پشت ضربه پنالتی ایستاد.

بار اول خطای مدافعان مس کرمان روی مهدی عبدی با سوت کوپال ناظمی به نشانه پنالتی همراه شد تا طبق معمول مدافع گرجستانی پرسپولیس پشت ضربه پنالتی اعلام‌شده به سود تیمش بایستد. در شرایطی که تماشاگران تیم میزبان به صورت او لیزر می‌انداختند، گولسیانی با اعتماد به نفس بالا شوتی زمینی به سمت چپ دروازه‌بان و سمت راست خودش زد و شهدادنژاد را فریب داد.

بار دوم، عیسی آل‌کثیر بازیکن تعویضی پرسپولیس در محوطه جریمه مس کرمان سرنگون شد تا داور مسابقه اعلام پنالتی کند. گئورگی گولسیانی بار دیگرپشت پنالتی‌ای که آل‌کثیر گرفت ایستاد و توپ را با پای راست به سمت چپ خودش زد و در حالی که شهدادنژاد نیز دست او را خوانده بود، توپ پس از برخورد به تیرک عمودی وارد دروازه شد.

بنابراین مدافع گرجستانی با دو گلی که مقابل مس کرمان به ثمر رساند، آمار گل‌زنی خود در لیگ برتر را به شش گل رساند.

گئورگی گولسیانی با زدن این گل، تعداد گل‌های خودش در فصل جاری برای پرسپولیس را به عدد ۶ رساند تا یورگن لوکادیا دیگر به تنهایی بهترین گلزن این تیم نباشد.

نکته جالب اما شادی پس از گل گولسیانی در این دیدار بود. مدافع گرجستانی پس از گل کردن پنالتی اول خودش، شادی اعتراض‌آمیزی نسبت به لیزرانداز ورزشگاه میزبان انجام داد.

شادی دوم اما جالب‌تر بود و او عدد ۶ را به نشانه زدن ۶ گل در فصل جاری برای پرسپولیس به نمایش گذاشت.

شنیدیم گئورگی که بازیکن محبوبی نیز نزد بازیکنان پرسپولیس به حساب می‌آید، به همبازیان خود گفته درصورت گل‌زنی به استقلال این بار تعداد گل‌های خودش در دربی تهران را به عنوان شادی گل به تماشاگران قرمز نشان خواهد داد. گفتنی است مدافع گرجستانی پرسپولیس در دیدار رفت مقابل استقلال تهران، توانسته بود دو گل به حریف زده و در اولین دربی خود دبل کند.

او این مرتبه نیز انگیزه‌های ویژه‌ای برای گل‌زنی در دربی دارد و با توجه به این‌که پنالتی‌زن اول پرسپولیس محسوب می‌شود از شانس گل‌زنی در این دیدار برخوردار است.

257 251

دکمه بازگشت به بالا