ورزشی

شانس ابتلای بازیکنان به کرونا به صفر نمی رسد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از وب سایت باشگاه پرسپولیس ، علیرضا حقیقت ، پزشک سفیدپوست درباره پیروی این تیم با پروتکل های بهداشتی گفت: “مراقبت های محافظتی مربوط به تاج و جلوگیری از شیوع آن در تیم جدی گرفته می شود.” البته باید این نکته را در نظر بگیریم که بازیکنان ساعاتی را در خانواده و در سطح جامعه می گذرانند ، جایی که امتیازهای لازم اغلب به اعضای تیم ارائه می شود. شانس ابتلا به آلودگی را نمی توان به صفر کاهش داد و مهم نیست که فوتبال شروع شده است یا نه ، هیچ کس نمی تواند آن را تضمین کند.

وی ادامه داد: در این حالت باشگاه هزینه های مختلفی را برای پروازهای چارتر ، انتقال اعضای تیم توسط دو اتوبوس و غیره متحمل می شود. به همین دلیل ، به عنوان مثال ، او تست PCR (Corona Diagnosis Test) را انجام نداد. پرسپولیس بخشی از کار این تیم را ممنوع نمی کند و همانطور که همه می دانند ، ما برای پروازهای خصوصی و اتوبوس ها هزینه بیشتری پرداخت کرده ایم.

حقیقت افزود: ما هر روز علائم مختلفی را در مورد بازیکنان و سایر اعضای تیم بررسی می کنیم و نسبت به تغییرات حساس هستیم تا هر پرونده در اسرع وقت مشخص شود. ما نمی توانیم از یک آزمایش تشخیص رضایت بگیریم زیرا ممکن است فرد در روز آزمایش از نظر سلامتی باشد اما فردای آن روز یا چند ساعت بعد در معرض ویروس قرار گیرد. به همین دلیل دستور کار این است که همه اعضا را بصورت دوره ای بررسی کنیم و در صورت بروز پرونده مشکوک ، فوراً اقدام صورت می گیرد که این اتفاق برای یکی از بازیکنان نیز رخ می دهد.

دکتر پرسپولیس گفت: “امروز ما آزمایش کل PCR و آنتی بادی را برای کل تیم انجام خواهیم داد.” البته آزمایش آنتی بادی پروتکل نیست ، اما باشگاه سوابق پزشکی بازیکن و همچنین اطلاعات کامل را پرداخت می کند.

دکمه بازگشت به بالا