ورزشی

شاهین ایزدبار پس از ۸ ماه تعطیلی استخرها، به آب زد

قهرمان ورزش های پاراآسیایی جاکارتا پس از هشت ماه اردوگاه های محصور و استخرهای سرپوشیده سرانجام تمرینات آبی خود را در کلام آزادی آغاز کرد.

شاهین ایزدیار در گفت وگو با اخبار ورزشی اظهار داشت: به دلیل بسته بودن استخر سرپوشیده از زمان شیوع تاج و کمبود فضای مناسب برای آموزش آب ، از فدراسیون جانبازان و معلولین و رئیس انجمن شنا درخواست کردم در صورت امکان آموزش آب را انجام دهند. برای من در استخر استادیوم آزادی که مورد تأیید قرار گرفته است و زیر نظر مربی ام مهدی ضیایی در استخر آزادی تمرینات را شروع کردم.

وی در مورد تمرینات خود پس از هشت ماه پرهیز از آب گفت: از آنجا که هشت ماه است که تمرینات آبی را پشت سر نگذاشته ام ، افت رکوردها را تجربه کردم و سعی می کنم هفته ای 5 جلسه ورزش هوازی و سبک انجام دهم تا بدنم آماده انجام تمرینات سنگین باشد.

ایزدیار در مورد این س whetherال که آیا شما تمرینات بدن سازی را همراه با تمرینات آبی انجام می دهید یا خیر ، توضیح داد: از آنجا که من به تازگی تمرینات آبی را شروع کرده ام ، در حال حاضر بدن سازی انجام نمی دهم و سعی می کنم با انجام تمرینات سبک وضعیت خود را با تمرینات آبی تنظیم کنم. . تا کم کم خودم را برای تمرینات بدن سازی و آب پر فشار آماده کنم.

قهرمان ورزش پاراآسیایی جاکارتا در پاسخ به سوالی که فکر می کنید پس از چند ماه می تواند به اوج آماده سازی بازگردد ، افزود: پس از 2 ماه تمرین آبی ، توانستم افت رکورد خود را جبران کنم و تمرینات ویژه خود را در قورباغه 100 متر آغاز کنم. که

ایزدیار یکی از مهمترین اهداف خود را حضور در پارالمپیک توکیو عنوان کرد و افزود: اگر فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک می خواهند شناگرانی را که در بازی های پارالمپیک توکیو پذیرفته شده اند برای اعزام به توکیو در تلاش هستم که ثبت کنم. بگذارید با آمادگی خوب در ساخت رکورد شرکت کنم و شانس حضور در پارالمپیک توکیو را افزایش دهم.

وی در پایان گفت: گرچه شروع تمرینات آبی پس از هشت ماه شنا برای من دشوار بود ، اما به دلیل بازی های پارالمپیک توکیو و سپس بازی های پاراآسیایی 2022 چین ، سعی کردم به طور جدی تمرینات خود را دنبال کنم تا به آرزوهایم برسم. بدست آوردن.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا