اقتصادی

شبیه سازی اشغال جزایر در آبهای سعودی توسط ارتش آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین اخبار ورزشی ، یک رسانه آمریکایی از عملیات مشترک اعضای تفنگداران دریایی و نیروی دریایی و انجام تمرینات شبیه سازی زمینی و حملات هوایی در دو جزیره سعودی در خلیج فارس خبر داد.

براساس وب سایت “درایو” ، این آموزش درست چند روز پس از حرکت قایق موتوری سپاه در خلیج فارس برگزار شد.

در طول تمرینات ، 26 امین نیروی دریایی آمریکا و گردان گردان بین 20 تا 22 آوریل (دوشنبه ، 1 مه و چهارشنبه 3 آوریل) در جزایر کاران و کاریان عربستان سعودی تمرین کردند.

در این رزمایش تعدادی کشتی جنگی دیگر آمریکا از جمله سان آنتونیو و هارپرز شرکت کردند.

در طول آموزش ، عملیات شناسایی ، مین های زمینی و گرفتن جزایر فرضی ، استقرار نیروها با کمک هلیکوپترهای Chinook Super Stalion و هواپیماهای Aspri و حمله به مواضع فرضی دشمن با هلیکوپترهای جنگنده Viper و Venom و هواپیماهای Herrier انجام می شود. تمام شد

دریاسالار جیمز مالوی ، فرمانده مرکز فرماندهی نیروی دریایی آمریكا در منطقه گفت: “این تمرین نه تنها به آمادگی ما برای مقابله با بحران كمك كرد ، بلكه نقش مهم نیروی دریایی و نیروی دریایی آمریكا را نیز در تأمین ترافیك دریایی نشان داد.” “این منطقه تحت کنترل فرماندهی مرکزی ایالات متحده است.”

در روزهای اخیر ، سازمان تروریستی سانتکام ادعا کرده است که 11 کشتی نظامی ایران به شش فروند کشتی جنگی آمریکا نزدیک شده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده اند.

روابط عمومی سپاه همچنین در بیانیه ای اعلام كرد كه آمریكا داستان های تروریستی آمریكا را در مورد این واقعه می خواند. “(اطلاعات دقیق تر)

انتهای پیام / پ

دکمه بازگشت به بالا