شرایط مناسب برای پرسپولیس در فشرده ترین تقویم بازی ها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین ، مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در طول برنامه ادامه داشت طراحی شده سازمان لیگ انتقادات گسترده ای را از این تیم برانگیخته است.

حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا باعث شد بیانیه ای علیه این تیم صادر شود.

برنامه طراحی شده تشکیل لیگ فوتبال تعداد زیادی تیم است مانند به طور متوسط ​​هر پنج روز یک بار آنها باید رقابت کنند. البته در این میان باشگاه هایی مانند سپاهان اصفهان نیز حضور دارند که فرصت کافی برای برگزاری سه مسابقه بعدی را دارند.

قهرمان چهار فصل پشت سر هم علی رغم انتقادات این تیم ، لیگ برتر انگلیس باید با حریفان سرسخت و سنتی مانند استقلال تهران و سپاهان اصفهان که میزبان هستند بازی کند. یحیی گل محمدی دانش آموز در چهار مسابقه بعدی در استادیوم آزادی به مصاف ذوب آهن ، استقلال ، سپاهان و مس رفسنجان می رود.

چمن آزادی قابل اطمینان برای تیم هایی که بیشتر تاکتیک های حمله خود را در زمین بازی می کنند می تواند از پرسپولیس محافظت کند اکثر به حرف خود برسید. قهرمان چهار فصل پشت سر هم لیگ برتر نشان داده است که در مسابقات در خانه گل می زند. این تیم در دو مسابقه این فصل در ورزشگاه آزادی 6 امتیاز ممکن کسب کرده است.

مردم سفید پایتخت یک بار دیگر می تواند با پیروزی در مسابقات در خانه به جایگاه اول برسد. بازی تاثیر گذار جهت ها این مسابقات توسط هر تیم رقیب بدست خواهد آمد.

برنامه مسابقات پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به شرح زیر است:

* پرسپولیس – ذوب آهن اصفهان؛ د دی ماه
* پرسپولیس – سپاهان اصفهان؛ د دی ماه
* پرسپولیس – استقلال تهران؛ د دی ماه
* پرسپولیس – مس رفسنجان ؛ تاریخ رویداد مشخص نشده است

خروج از نسخه موبایل