ورزشی

شریف: بازیکنانم دوباره تست خواهند داد

اخبار ورزشی / خراسان رضوی سرمربی آینده ساز هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: به دلیل خطاهای احتمالی در تست pcr ، بازیکنان من دوباره تست خواهند کرد.

در مصاحبه با اخبار ورزشی ، فاطمه شریف در مورد تست مثبت تیم 5 فوتسال فوتسال بانوان خراسان رضوی و وضعیت آنها اظهار داشت: “روز یکشنبه با حضور در فوتبال منطقه ای تست کورنا را گرفتیم و اعلام کردیم 5 تست مثبت وجود دارد.” از آنجا که بازیکنان من هیچ علائمی ندارند ، اگر آنها را آزمایش نکنیم ، اصلاً متوجه نمی شویم که آنها دچار کرونا ویروس هستند. اما به دلیل خطای احتمالی در تست pcr ، هفته آینده دوباره آن را آزمایش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه درباره اعلام نام این بازیکن با تاج بر تیم فوتسال استان ، افزود: با توجه به دیدگاه ضعیف این موضوع در کشور ، ترجیح می دهیم اسامی این بازیکنان را اعلام نکنیم. در عین حال ، هیچ چیز مشخص نشده است و آزمایش مجدداً باید انجام شود.

سرمربی آتی هیات فوتبال خراسان رضوی درباره وضعیت تمرین تیمش گفت: “با توجه به وضعیت کشور و سلامتی تیم و خانواده های آنها ، تمرین را شروع نکرده ایم و می خواهیم تعطیل شویم.”

شریف در مورد واکنش لیگ و سرنوشت لیگ در مرحله نیمه نهایی گفت: سازمان لیگ چیزی به ما اعلام نکرده است و ما تابع مقررات هستیم. با توجه به از سرگیری رقابت ، در ابتدا اعلام کردیم که نظر مثبت یا منفی ما مهم نیست و مطیع آن هستیم. در هر صورت باید شرایط به گونه ای باشد که سلامت ورزشکار و تیم تضمین شود و چرخه فوتسال و فوتبال در کشور متوقف نشود.

وی درباره بازیکنانش گفت: خوشبختانه وضعیت کلی آنها خوب است و ما در تماس هستیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا