اقتصادی

ششمین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه/ ۸ شهید و ۱۵ زخمی در بمباران منزلی در اردوگاه الشاطی

در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خانه ای در مسجد الشاطی در غرب غزه صبح روز شنبه هشت نفر از جمله دو زن و شش کودک کشته شدند. ارتش رژیم همچنین خانه دیگری را در مرکز غزه هدف قرار داد.

و خبرگزاری دانشجویی اسرائیل به نقل از الجزیره گزارش داد که جنگنده های ارتش اسرائیل صبح شنبه خانه ای را در اردوگاه پناهجویان الشاطی ، غرب شهر غزه هدف قرار دادند.

منابع پزشکی فلسطین گفتند که در این حمله هشت نفر کشته شدند که شش کودک و دو زن شامل آنها شد و 15 نفر دیگر زخمی شدند.

این حمله بدون هشدار و استفاده از سه موشک انجام شد.

این منابع گفتند که روند بیرون بردن شهدا و مجروحان از زیر آوار ادامه دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین با بمباران خانه دیگری در پل پل در نوار غزه ، خانه های مسکونی و ساختمانهای غیرنظامی را هدف قرار داد.

برای ششمین روز متوالی ، ارتش اسرائیل به بمباران اهداف غیرنظامی و ساختمانهای مسکونی در پنج استان غزه ادامه می دهد که منجر به افزایش تعداد شهدا و زخمی های فلسطینی شده است.

الجزیره گزارش داد که تیپ های عزالدین القسام ، شاخه نظامی حماس ، در واکنش به بمباران کمپ ساحلی ، شهرهای سودروت و اسود را نیز بمباران کردند.

این تیپ ها ادعا کردند ده ها موشک Sderot شلیک کرده اند.

رسانه های عبری گزارش دادند که یک موشک قاسم مستقیماً به ساختمانی در اسد اصابت کرد.

توپخانه اسرائیل همچنین مزارع کشاورزی را در شرق خان یونس ، در جنوب نوار غزه هدف قرار داد.

عصر روز جمعه ، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که پس از ادامه تجاوزات اسرائیل به نوار غزه ، برای پنجمین روز متوالی تعداد شهدا و زخمی ها افزایش یافته است.

این وزارت اظهار داشت که در این حملات طی پنج روز گذشته تا جمعه 126 نفر از جمله 31 کودک و 20 زندانی کشته و 950 نفر دیگر زخمی شده اند.

در همین حال ، سفارت آمریکا در تل آویو عصر جمعه اعلام کرد که هادی عمرو ، فرستاده ویژه آمریکا در خاورمیانه برای بحث در مورد آتش بس دائمی بین اسرائیلی ها و فلسطینی ها به سرزمین های اشغالی سفر کرده است.

سفارت در بیانیه ای که در توئیتر منتشر شد ، گفت كه عمرو كه رسماً دستیار وزیر خارجه آمریكا در امور فلسطین است ، روز جمعه وارد تل آویو شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا