ششمین قهرمانی تاریخ برای بایرن مونیخ/ پاریسی‌ها حسرت به‌دل ماندند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری بورنا ؛ در 65 فینال لیگ قهرمانان اروپا ، پاری سن ژرمن فرانسه و بایرن مونیخ آلمان برای معرفی قهرمانان جدید قاره سبز در پایان بازی به مصاف هم رفتند.

اگرچه انتظار می رود هر دو تیم با توجه به حساسیت نهایی دقیقه اول را با احتیاط شروع کنند ، اما هر دو بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن از همان ابتدا سعی داشتند یکدیگر را فتح کنند ، در حالی که مانوئل نویر چندین بار و کیلور ناواس در چند نوبت. و البته در یک مقطع ، لواندوفسکی به محوطه جریمه پاری سن ژرمن ضربه زد تا دروازه این تیم بسته نشود.

در آخرین لحظات نیمه اول ، کینسلی کومان از محوطه جریمه پاری سن ژرمن به بیرون رفت اما داور اعتقادی به پنالتی نداد.

در نیمه اول ، کنترل توپ و زمین بیشتر در دست مونیخ بود و 11 گل نیز تهدید شد که تیم پاری سن ژرمن یکی بیشتر از حریف مشهور او بود.

هر دو تیم نیمه دوم را با همین سبک در نیمه اول و تهاجمی آغاز کردند و پس از تهدید چندین بار دروازه ، بایرن مونیخ در دقیقه 59 دروازه را باز کرد و گل اول را به ثمر رساند.

شوت زیبای Josha Kimich از سمت راست كینسلی كومان ، فرانسوی ، او توپ را به گوشه پاری سن ژرمن از ناواس با شلیك زیبا ارسال كرد و با باز كردن دروازه تیم سابق خود ، گل اول بازی را به ثمر رساند.

اگرچه انتظار می رفت تیم پاریس بعد از این گل فشار خود را افزایش دهد ، تیم باواریایی برای چند دقیقه بازی را کنترل کرد ، اما در دقیقه 70 تیم Tukhl به تساوی رسید اما نویر با یک واکنش باورنکردنی توپ را به کیبمپه زد. کرد

پس از این وضعیت ، پاری سن ژرمن تقریباً بازی را به طور کامل کنترل کرد و فشار از چپ و راست را تحت فشار قرار داد ، اما تیم باواریایی مقاومت فوق العاده ای را تجربه کرد.

در دقایق بعدی ، بایرن کمی پیشرفت کرد و فرصتی برای دفاع بهتر و بهتر از اهداف خود ایجاد کرد.

در دقایق پایانی بازی ، خشونت کمی به وجود آمد و داور مجبور شد چندین بار از کارت زرد استفاده کند ، اما هیچ چیزی تغییر نکرد زیرا بایرن مونیخ ششمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان را جشن گرفت.

عکس_2020-08-24_01-54-01

پاری سن ژرمن صفر فرانسه ……………………………………. …………………… بایرن مونیخ آلمان یکی

گل: میکروب کینزی (59)

داور: دانیل اورساتو دستیار: لورنزو مانگلانلی و الساندرو گیالاتینی داور چهارم: اوییدیو هاتگان VAR داور: ماسیمیلیانو اراتی

هشدار: لئاندرو پارادیس ، نیمار ، تیاگو سیلوا ، لوین کورزاوا (پاری سن ژرمن) ​​، آلفونسو دیویس ، سرگ گنبری ، نیکلاس زولا ، توماس مولر (بایرن مونیخ)

ورزشگاه: دالوس لیسبون (پرتغال)

مخاطب: مخاطبی ندارد

بهترین بازیکن: جوشوا کیمیچ (بایرن مونیخ) به افتخار مانوئل نویر

یکشنبه: 06/02/9999 ساعت 23:30 به وقت تهران

پاری سن ژرمن فرانسه: كیلور ناواس ، تیلو كر ، تیاگو سیلوا ، پرسنل كیمپمبه ، ماركینهاوس ، خوان برنات (80-لیوین كورزوا) ، اندر هررا (72-یولین دراكسلر) ، لئاندرو پردس (64-ماركو وراثی) ، كلیان مبابان ، نیمار ، فرشته (80) – اریک ماکسیم Chopomoting)

مربی: توماس توکل

بایرن مونیخ آلمان: مانوئل نویر ، جروم بواتنگ (25-نیکولاس زولا) ، دیوید آلبا ، آلفونسو دیویس ، جوشوا کیمیچ ، تیاگو آلکانتارا (86-کورینت تولیسو) ، لئون گورتسکا ، سرگ گونابری (68-فیلیپه کوتینیو) ، کینسلی-کومن (68) ، توماس مولر ، رابرت لواندوفسکی

مربی: هانسی فلیک

خروج از نسخه موبایل