شعار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ انتخاب شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، احسان محمدی رئیس اداره مسئولیت اجتماعی با اعلام این خبر گفت: امسال پس از اعلام فراخوان طرح شعار، تعداد زیادی شعار از طریق شبکه های مرتبط با تیم و فدراسیون فوتبال دریافت کردیم. .

وی افزود: در کارگروهی که با حضور دستیار کل فرهنگی و ورزشی وزارت ورزش و جوانان، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، رئیس دفتر امور فرهنگی این وزارتخانه تشکیل شد. سازمان ورزش و جوانان و کارشناسان وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی و همچنین فدراسیون فوتبال، شعارهای کشف شده را بر اساس شاخص‌هایی چون «کوتاهی و قدرت به خاطر سپردن»، «شاد بودن و داشتن توان انگیزه و مبارزه است». و همچنین «همدلی مردم و وفاداری بازیکنان» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شعارهای تیم های حاضر در جام جهانی 2014 و 2018 برزیل و روسیه از نظر محتوایی تحلیل شده است، گفت: شباهت و تکرار کلیدواژه ایران، نام کشور در شعار و شعار ” تا آخر عمر، برای ایران» با توافق جمعی انتخاب و به کمیته برگزاری مسابقه ارسال می شود.

رئیس اداره مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال اضافه کرد: این شعار توسط یکی از هواداران تیم ملی به نام مصطفی بیک مطرح شده است که در خور تجلیل از وی تجلیل خواهد شد.

لازم به ذکر است که شعار تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل «افتخار پارس» و در جام جهانی 2018 روسیه «80 میلیون نفر، یک ملت و یک ضربان قلب» بود.

خروج از نسخه موبایل