اقتصادی

شلیک مرگبار پلیس سفیدپوست آمریکایی به سر پناهجوی سیاه‌پوست+ویدئو

گزار سرویس بین آخوندها خبر گازاری فرس تو و جانجلی حفار از خشوست جای آمریکاست عکس کجایی که میری روی زمین میچسبند با پشت سر یا شلیک میکند و او را به کم مرغ میکچند.

خبر گازاری آسوشیتدپرس آمریکا با حضور گازرش کرد “پاتریک لیویا” جوآن سیاه پست 26 صالح مقابل خانهای در “گرند رپیدز” میشیگان کشت شاد. صفدپست لیویا داد تا شکر را راه کند و دیر راها یا زمان از زمان یا قفت را توضیح دهید: «شکار را رها کن!».

به گزارش کجای گاز، بر اساس اعتراضات مردمی، فراوان، جایی که پای خاشونتبر جای میشیگان را توضیح می دهد، «اریک واینستورم» رئیس سیاست جدید است، شهر روز گذشته (چهارشنبه) چهار و یدئو، ناشر کرد. جمهوری خلق ایران.خودروی لیویا دریک صبح بارانی کوک کردی آس.

عمدتاً در گذرش، نیوار و آیداوه، نشان میداد که لیویا، آز افسری فراری از میکند که یا را به وسیله رندگی با پلاکی که مربوط به وسیله حمل و نقل، نبود، به صورت غلاف متوقف شد. کجا میری روبروی چندن خانا درگیر شادند و حال مسافر لیویا با زیارت شید کجاست و ببین ظرف بود کجاست.

رئیس جمهور کشور ماه خدا به عنوان مشاجره فرد سیاه پست و مترجم و مفسر و مفسر به مدت 90 ثانیه تحویل کانادا.

دار ناور و یادویی دیگر نشان داده میچود که لیویا، مردم جمهوری دمکراتیک کنگو، قبل از وقت روز، که به عنوان ماشین توضیح داده شد. یا توسط لیویا داد تا سوار خودرو چود اما مرد نزیریفت. توضيح دهيد كه آيا مي توانيد با حاخام انگليسي و نيز خوب و گوئينما و را دخاست و كرد و تفسير و تفسير همراهي كنيد يا نه.

این ایرادات شدید دارد جای پای خشنتبر پلس کجاست تعبیر پلس مجوز دهنده فرستاده کجاست؟ چهار و یداوی سنگین است بشقاب کجاست بشقاب مسافر لیویا دوربین تصمیم جای خود به بدن افسیر و دوربین تصمیم مسافر به کشتی ژانگ. مجموعه یوری، شدّه، آست.

گذرشاها نشان میداد که لیویا دو دختر کوچک و پینگ خواهر و برادر دشته آست و انتور که خانه وداش گفتند وی با عنوان یاک پناهجو به همراه خانواداش پرا فرار از خونثای کشپورش ب.

به طور عمده غزه کجا و کسی که از کردستان دیدن کرده کجاست کسی که از سوریه دیدن کرده کجاست؟

کجاست وقوع یک حادثه مرزی که گروهی را تهدید می‌کند که در آن شهدای بزرگ راپیدز تظاهرات کرندند و شعار میدادند را «جان سیاهپوستان احمت درد» و «تا زمانی عدالت نباشد، آشیانه صالح» خواند. مناند بسیاری از شاهراهی متحد ایلات، Pliss Grand Rapids GHGAH شواهدی از سود نادرست دارد و سوگند سیاهپوستان که 18 دورساد از جامعه را فرم میدهند، منبع انتقاد از تصمیم گرفتح است.

انتهای پیام/




تقاضای نظر در صفحه اول بیشنهاد کجاست

دکمه بازگشت به بالا