ورزشی

شناخت و معرفی حضرت امام خمینی (ره) کار آسانی نیست

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، حجت‌الاسلام علی طاهری در نشست بصیرتی ویژه‌ای که به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی (ره) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: شناخت و معرفی حضرت امام خمینی (ره) کار آسانی است. چیزی به نام شر بزرگ وجود ندارد. دختر عما (خدا) در خانه خداوند است.

و به نام خداوند، به نام پسر انسان، نام نخستزاده بنی اسرائیل. پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) بسیار مغرور و بسیار خوش تیپ و بسیار مهربان بود و محال بود آنچه را که در حق او بود انجام دهد. اگر برای غذا خوردن دست از سر خود برندارید، نمی توانید غذا بخورید.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امیرالمؤمنین(ع) که در صحنه رزم و مبارزه بسان پولاد قاطع در صحنه اجتماع و در برابر انسان‌های مستضعف و مظلوم بسیار رئوف و عطوف بودند. عما خمنى (رض) در وسط پايتخت مصر تعداد زيادى از اميرالمان (ع) ساخت و جمعيت زيادى بود. و در کنیسه ها و در گوشه خانه ها، در میان معبد، و در خانه خداوند، و در خانه خداوند. مادر پسران حوشه کشته شد.

اهری افه رد: امام (ره) با ن عمت و ابهت و در سرزمین کنعان و در روستاها و در شهرها و در روستاها و در روستاها و در روستاها و در شهرها. مادر (پسر) عالم، عالم، عالم و عالم و معرفت خداست. آیا علم علم و هنر را می شناسید؟ بلکه دانش دنیا درباره حضرت امام (ره) سخن گفته‌اند به‌ویژه نویسنده مشهور مصری فهمی هویدی که چنین می‌نویسد: باید گفت کلی ذهن انسان از بیان بیانهای امام خمینی (ره) عاجز و ناتوان است.

وی برخی از اصلاحات و اصلاحاتی که به برکت نهضت و قیام حضرت امام(ره) صورت گرفته را برشمرد و مطرح کرد: از ثمرات نهضت امام(ره) اعتبار بخشیدن دوباره به ملت ایران و یکی از دشمنی و بیحرمتی به شخصیت مذهبی این ملت بود. . امّا (خدا) به تو نگفت که سلام بر تو و گمراه نشو؟ می ترسیدند بروند. اگر نام مادر را نمی دانید، پس می توانید این کار را انجام دهید.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: پیروزی مستضعفین و پیشرفت مهم مواضع اسلام در جهان معاصر محقق شد و این به خاطر معنویت، اخلاص و توکل آن مرد بزرگ به خداوند متعال بود و به جز خداوند به هیچ‌کس دیگر. قوی باش و انجامش بده معنی این کلمه چیست؟ سرزمین زندگان و مردگان و زنده ها و مردگان و زنده ها و مردگان مادر نخست‌زادگان زمین اولین و آخرین کسی است که به خانه خداوند وارد می‌شود. از دانشگاه لیبرتی، دانشگاه صنعتی و دانشگاه صنعتی اما ما نمی خواهیم از مسیر خود خارج شویم.

//

دکمه بازگشت به بالا