ورزشی

شهداب فاتح دربی یزدی‌ها/ سومین پیروزی مدافع عنوان قهرمانی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، دومین روز مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (پنج‌شنبه ۲۴ اسفند) با دو دیدار پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه تیم‌های شهداب یزد و ایفاسرام اردکان به مصاف یکدیگر رفتند و مدافع عنوان قهرمانی سه بر یک حریف خود را شکست داد تا یک گام به جمع چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی نزدیک شود.

در ست نخست این دیدار تیم ایفاسرام اردکان ۲۵ بر ۱۹ مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد تا شوک جدی به تیم حریف وارد کند، اما در ست دوم شاگردان محمدرضا تندروان ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند تا دو تیم از نظر ست شماری یک بر یک برابر شوند.

در ست سوم شهداب تا امتیاز ۲۴ بر ۲۱ پیش رفت و در آستانه پیروزی قرار گرفت که ایفاسرام مسابقه را به تساوی کشاند و تا امتیاز ۲۸ نیز پایاپای پیش رفت اما در نهایت ۳۰ بر ۲۸ نتیجه ست را به مدافع عنوان قهرمانی واگذار کرد تا شهداب دو بر یک پیش بیافتد.

امتیاز ست چهارم نیز به رغم تلاش شاگردان عباسعلی میرحسینی در تیم ایفاسرام ۲۵ بر ۲۳ به سود شهداب یزد شد تا نماینده اردکان در مجموع سه بر یک مغلوب دیگر شهداب یزد شود.

شهباز صدری و امیر صداقت ناظران این مسابقه بودند که به مدت ۱۳۷ دقیقه پیگیری شد.

کیوان عابدزاده، حامد آقابراری و محمد آقایی نیز قضاوت این دیدار را به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک برعهده داشتند که یک هزار و ۱۰۰ تماشاگر داشت.

در ست سوم این دیدار دو کارت زرد از سوی داور اول به بازیکنان نشان داده شد که محمدرضا حضرت‌پور از تیم شهداب یزد و علیرضا مباشری از تیم ایفاسرام اردکان این کارت‌ها را دریافت کردند.

شهداب یزد در صورت کسب دومین برد و صعود به مرحله بعد، حریف برنده نهایی دیدار دو تیم طبیعت و شهرداری ارومیه در مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد.

تیم شهداب یزد در پایان مرحله مقدماتی رتبه سوم را با ۱۷ برد و ۵۲ امتیاز از آن خود کرد و ایفاسرام نیز با ۱۵ پیروزی و ۴۵ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت تا حریف شهداب شود.

شاگردان محمدرضا تندروان سرمربی شهداب در مرحله مقدماتی (۲۴ آبان و ۱۱ بهمن) با ایفاسرام بازی کردند که در هر دو مسابقه شهدابی‌ها سه بر یک فاتح میدان شدند و مدافع عنوان قهرمانی هت‌تریک پیروزی مقابل ایفاسرام ثبت کرد.

تیم‌های طبیعت و شهرداری ارومیه نیز از ساعت ۲۲ امشب در دومین دیدار امروز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در نخستین روز مرحله یک چهارم نهایی تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و پیکان تهران موفق به شکست حریفان خود شدند تا تنها یک گام تا صعود به مرحله نیمه‌نهایی فاصله داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا