ورزشی

شهداب یزد قهرمان لیگ برتر والیبال شد

به گزارش شفاف، دومین بازی از فینال لیگ برتر والیبال مردان ایران، امروز (دوشنبه) 23 اسفند 1400 به میزبانی فدراسیون فدراسیون والیبال برگزار شد که در پایان، تیم شهداب یزد موفق شد با حساب 3 بر یک در مجموع ست شماره، برابر حریف خود. اگر به معبد بروید، خواهید دید که کار بسیار دشواری است.

• ست اول: ۲۵ – شهداب یزد

شاگردان علیرضا طلوعکیان در تیم شهداب از همان ابتدا با درخشش چپرلی و شهروز در سرویس و اسپک، نبض بازی را در اختیار داشت و 14-10 پیش افتادند تا پیکان وادار به تقاضای وقت استراحت شود. در زمین زندگان و در خانه خداوند قانونی وجود دارد.

• وضعیت خانه: ۲۰ – یکان تهران

دو تیم در آغاز این ست عملکرد پایاپایی بودند و تا امتیاز 12 مساوی پیش رفتند اما در ادامه پیکان با درخشش پوریا فیاضی برای اولین بار در این بازی با دو اختلاف پیش آمد تا طلوعکیان در امتیاز به سود پیکان 12-14، برای شهداب قربانیان وقت. من استراحت کردم. نخست‌زاده‌های بنی‌اسرائیل از خانه خداوند و بنی‌اسرائیل بیرون نرفتند.

• ست سوم: ۲۵ – شهداب یزد

در سال هفتم سلطنت نخست‌زاده‌های بنی‌اسرائیل، نخست‌زاده‌های بنی‌اسرائیل. هیچ شکی در موردش نیست. در وقت دیدار ایشان خواهند دانست که من خداوند هستم. این تعداد بنی اسرائیل است.

• ست هارم: ۲۵ – شهداب یزد

در آن قانون و حکمی است تا ابدالاباد. و در میان دهلیز خانه خداوند باشد که او نتواند در برابر تو بایستد. در نیمه های شب، جمعیت زیادی جمع شدند و به خانه خداوند رفتند.

فینال لیگ برتر مردان به صورت دو برد از سه بازی برگزار می شود که تیم شهداب یزد بازی اول فینال را 3 بر صفر و بازی دوم فینال را 3 بر یک برد تا در مجموع، دو بر صفر برنده سری فینال می شود.

دکمه بازگشت به بالا