ورزشی

شهرخودرو تسلیم استقلال شد/ رحمتی آبی‌ها را صدرنشین کرد! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، در ادامه مسابقه هفته ششم لیگ برتر ، امروز یکشنبه دو بازی برگزار می شود. در یکی از این مسابقات استقلال تهران از ساعت 15:45 دقیقه در ورزشگاه امام رضا (آمریکا) مشهد میهمان خواهد بود. شهرخودرو است و سرانجام او موفق شد با نتیجه 2 بر صفر پیروز شود.

سبحان خاقانی (12) و محمد دانشگر (45) گل استقلال را در این بازی به ثمر رساندند آبی ها آنها با 7 قدم رسیدن به رده های بالاتر جدول رده بندی ، با 11 امتیاز و تفاضل گل بهتر ، می توانند جایگاه صنعت نفت در رده های بالاتر باشند.

محمود فکری ، سرمربی استقلال در این دیدار تیم های خود را با رشید مظاهری ، محمد حسین مرادمند ، محمد دانشگر ، محمد نادری (77 – شکست داد). ملیچ) ، احمد موسوی ، مهدی مهدی پور ، آرش رضوناد (87 – عارف غلامی) ، داریوش شجاعیان (60 – فرشید باقری) سبحان خاقانی (60 – متین کریم زاده) ، ارسلان مطهری و مهدی قائدی (77 – فردین رابیت) برای جنگیدن شهرخودرو ارسال شد.

استقلال در نیمه اول تیم برتر میدان بود و یک موفقیت بود نیم با دو گل کار را تمام کنید. مهدی قائدی مهاجم استقلال در این بازی شانس خوبی برای گلزنی دارد جاده او هیچ جایی نبرد. خاقانی بازیکن کم نظیری با آرم استقلال در دقیقه 12 از درون محوطه جریمه گلزنی کرد شهرخودرو او توانست برای آبی ها گلزنی کند.

سپس در دقیقه 25 ، عرفان معصومی ، بازیکن تیم شهرخودرو کوپال ناظمی به دلیل یک تخلف جدی به دلیل دریافت مستقیم کارت قرمز توسط داور ، از بازی اخراج شد تا نماینده مشهد بتواند با یک بازیکن کمتر بازی کند.

نیمه اول به پایان رسید ، محمد دانشگر توپ را با ضربه سر به تور دروازه زد. شهرخودرو و این نیمه با دو گل به سود آبی پوشان به پایان رسید

در نیمه دوم تیم شهرخودرو آیا این حتی اگر یک بازیکن کمتر باشد ، توهین آمیز تر ظاهر می شود. در دقیقه 52 احمد الجبوری بازیکنان شهرخودرو در نبردهای تن به تن با دروازه ها ماهی تابه استقلال همان چیزی است که رشید مظاهری مدیریت می کند.

در نیمه دوم محمود فکری جای پنج بازیکن را می گیرد او به تنهایی دوید تا بتواند نتایج را مدیریت کند. مطابق با Ke 10 شخصی این تیم به عنوان یک شهر قدرت کافی برای گشودن درهای استقلال را ندارد.

در میانه این مسابقه سید حسین حسینی دروازه ماهی تابه استقلال با سید مهدی | سرمربی رحمتی شهرخودرو و بش کردن بیلا آن درگاه لطف ماهی تابه این استقلال است ، چالش بین او و حسینی وجود دارد. اولین تقابل رحمتی با استقلال به عنوان مربی برای او خوب نبود و تیم باخت شهرخودرو و منجر به استقلال شود. تیم رحمتی با این شکست 7 امتیاز باقی ماند.

دکمه بازگشت به بالا