اقتصادی

شهید رجایی جریان‌سازی قوی را در خدمت‌رسانیِ مردم به تصویر کشید

امام جمعه کرمان: شهید رجایی جریان‌سازی قوی را در خدمت‌رسانیِ مردم به تصویر کشید

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: شهید رجایی با تمام توان در خدمت به مردم چیزی کم نگذاشت و جریان سازی قوی را در خدمت‌رسانی به تصویر کشید و به شدت مراقب این بود همه خدمات و حرکات یک دولتمرد در محضر خداست.

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز دوم شهریورماه در مراسم آغاز هفته دولت و مراسم تجدید میثاق مسئولان استان کرمان با شهدا و سردارشهید حاج قاسم سلیمانی، در گلزار هدای این شهر اظهار کرد: هفته دولت سالروز شهادت دو جلوه خدمت مخلصانه و فرصتی است تا دولتمردان عملکرد خود را در خدمت، برای مردم بیان کنند.

وی با تاکید بر اینکه در این هفته باید عملکرد دولت برای مردم بیان شود، افزود: شهید رجایی با تمام توان در خدمت به مردم چیزی کم نگذاشت و جریان سازی قوی را در خدمت‌رسانی به تصویر کشید و به شدت مراقب این بود همه خدمات و حرکات یک دولتمرد در محضر خداست.

امام جمعه کرمان گفت: دولتمردان بایستی از این دو شهید الگو گرفته و دولت سیزدهم خدمات گسترده‌ای به مردم ارائه کند ضمن اینکه خدمات انجام شده در دو سال گذشته را نیز به اطلاع مردم برساند.

به گزارش اخبار ورزشی؛ مراسم تجدید میثاق مسئولان ارشد و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کرمان با شهداء به آغاز مناسبت هفته دولت همراه با گلباران قبور شهداء در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا