ورزشی

شهید مطهری معارف اسلامی را با بیانی رسا و قلمی روان عرضه کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیرجند ، سید حسن هاشمی در اولین جلسه دوره بینش مطهر که در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار شد ، اظهار داشت: و بسیار ارزشمند وی مطالب و دانش عمیق اسلام را با بیان روشن و روان منتقل کرد.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: سفر بصیرت ناب تأثیر معرفتی و چشم انداز بسیار خوبی برای دانشگاه خواهد داشت.

امام و امت 2 عنصر م inثر در پیروزی انقلاب هستند

مدرس دوره بصیرت ناب نیز از امامت و امت به عنوان دو عنصر م inثر در پیروزی انقلاب و با تلاوت حدیث نام برد “یا احمد لولاك ، چرا آسمانها را نیافریده است و لولا علی چیست ، زیرا تو را نیافریده است و لولا ، فاطمه ، تو را نیافریده است؟ »درباره بعد شخصیت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) فرمود: این حدیث اولویت و اولویت حضرت بی بدیل حضرت فاطمه (س) و جایگاه وی را بیان می کند قد آنها است.

محمدمهدی دیانی با محاسبه ویژگی های شخصیتی شهید مرتضی مطهری وی افزود: کامل بودن علمی ، رسا بودن ، فصاحت و فصاحت از ویژگی های بارز شخصیت وی است و با توانایی ها و نقاط قوت علمی منحصر به فرد خود می تواند مطالب را به سادگی بیان کند.

اعضای هیئت علمی این دانشگاه اظهار داشتند: پروژه مطهر مطهر بر اساس سه محور مطالعه فردی ، بحث و تدریس است و اساتید شرکت کننده در این طرح در گروه های سه و چهار نفره همکاری و بحث خواهند کرد.

برنامه های دید ناب ، دانش علمی کاملی دارند

رئیس دبیرخانه استانی طرح بینش مقدس همچنین اظهار داشت: کارهای پژوهشی و علمی زیادی درباره پروژه بینش مقدس انجام شده است و این دوره از دانش علمی ارزشمندی برخوردار است.

محمدامین کریمی ادامه داد: عزم و اراده اساتید دانشگاه برای مطالعه و بحث در مورد آثار شهید مطهری وجود دارد و کتابهایی که در این پروژه مورد مطالعه و بحث قرار می گیرند از جمله آثار ارزشمند شهید مطهری هستند. مطهر منتشر شده است.

انتهای پیام / 4121/4062 /

دکمه بازگشت به بالا