ورزشی

شور و هیجان ساپینتو به استقلال کمک می‌کند/ هواداران از ابتدای لیگ با شکیبایی یار دوازدهم باشند

افشین حاجی پور با اخبار ورزشی گفتگو کرد

هیاهو و هیجان ساپینتو به استقلال کمک می کند/ هواداران از ابتدای لیگ باید مدارا کنند.

حفبك اسبق تيم فوتسل تيمن تيشنگل تهران گفت: شور و هيكين مربي استكل به كمك تيم به امد آمد.

افشین حاجی پور در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی درباره انتخاب ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید استقلال گفت: در هر شغلی یک بررسی رزومه وجود دارد و طبیعی است که استقلال در مورد انتخاب ساپینتو نیز تحقیق کند. ساپینتو تجربه خوبی داشت و در تیم های خوب سرمربی بود. با این رزومه مسئولان تصمیم به استخدام گرفته اند. در فیلم هایی که از او منتشر شده است، هیجان ریکاردو روی نیمکت به چشم می خورد و با توجه به شرایط فوتبال کیشورمان، این سر و صدا و هیجان به کمک استقلال خواهد آمد.

وی در ادامه افزود: روند استقلال همیشه این بوده که تیم به بازی هجومی روی آورد و احساس می کنم تفکرات ساپینتو در راستای این موضوع است. این هماهنگی با توجه به حضور کادر فنی خوب می تواند به آینده تیم کمک کند.

پیشکسوت ایبی‌بوشان کرای تیم در کسلت و ترکشنت گفت: استقلال برخلاف چند سال پیش تصمیم گرفت شکل اصلی خود را حفظ کند. رضایی می شود و اجر افر محیبی است می شود پرسپولیس در ابتدای فصل نقل و انتقالات به عنوان رقیب همیشگی استقلال بسیار خوب ظاهر شد و بازیکنان خوبی را جذب کرد. من با این قضیه موافقم اما باید بدانیم که جذب افراد چند وجهی تنها ضامن موفقیت نیست.

501

حاجی پور درباره فرصت دادن به سرمربی گفت: خیلی طبیعی است که هر مربی چه بیرونی و چه داخلی نیاز به زمان دارد. به درام ربیعی در رفسنجان ابتدا خوب کار نمی کرد و زمزمه هایی مبنی بر تغییر او شنیده می شد اما همچنان با موفقیت ظاهر می شد. مربیان خارجی که جای خودشان را دارند و برای تطبیق با شرایط وقت می گذارند. شاید این یادآوری باشد که این درام در هفته های اول نمایش خوبی نداشت، اما بعداً یک تیم رویایی ساخت. ساپینتو نیز ممکن است مانند تیم آستراماچونی در هفته های اولیه نتایجی داشته باشد. از هواداران می خواهم اگر چنین مشکلی پیش آمد کمی صبر و حوصله داشته باشند و بدون تندخویی با تیم دوازدهم دوست شوند. ممکن است استقلال رویایی از ابتدای نیمه دوم دیده شود.

وی در پایان درباره اینکه آیا شکست ناپذیری باعث افزایش فشار روی بازیکنان و کادر فنی جدید می شود، گفت: کار یک تیمی یک زمانی باکت نیاورد نیست پیشکسوت استقلام اشتم اما اقرام می‌کنم چند باری در فسل کیکستی کند با استلل یار بود و توب ورد درواز ابیها. باخت بخت از بازی است و اغر تیم بازیک کورد هم نیست بازیکنان در بازی ها پس از شکست جبران می کنند و انشاالله تیم پیروز می شود.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

دکمه بازگشت به بالا