ورزشی

شوک به استقلالی‌ها قبل از دربی/ جنجال در اصفهان/ ستاره پرسپولیسی در قاره سبز درخشید

به گزارش اخبار ورزشی؛ در هفته گذشته شاهد اتفاقات زیادی در ورزش بوده ایم و در این گزارش به مهمترین رویدادها اشاره شده است.

برنده این هفته: ذوب آهن اصفهان

تیم فوتبال زیرانیا اصفهان در هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور میهمان تیم فوتبال استقلال تهران بود و موفق شد با 2 گل حریف خود را شکست دهد و با کسب 3 امتیاز ارزشمند کار خوبی انجام دهد. وحید محمدزاده و میلاد جهانی گلزنان مسابقه بودند.

507

سرمربی این هفته: مجتبی حسینی

مجتبی حسینی ، سرمربی تیم فوتبال زاسیلان اصفهان که در ابتدای فصل تیم نفت مسجدسلیمان را اداره می کرد ، روزهای خوب را در این تیم اصفهانی دنبال می کند و امیدوار است تیم خود را در لیگ برتر حفظ کند. ذوبانا به رهبری حسینی موفق شد از سد تیم فرهاد مجیدی عبور کند.

603

ستاره این هفته: مهدی طارمی

مهدی طارمی ، مهاجم تیم فوتبال پورتو پرتغال که روز فوق العاده ای در این تیم داشت ، در دیدار برابر فرانسه موفق شد 2 گل و 2 پاس گل بدهد تا شب خاصی را برای خود رقم بزند. این تیم پس از اسپورتینگ لیسبون در رده دوم قرار دارد.

900

جنجال این هفته: جنجال اصفهان

دو تیم فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند.

سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران به مصاف هم می روند

اعتراض این هفته: تراکتور تبریز

بازیکنان تیم فوتبال تراکتور تبریز با انتشار پیامی در فضای مجازی نارضایتی خود را از عدم پذیرش خواسته های خود ابراز داشتند و از مدیریت باشگاه خواستند برای حل این مسئله گام بردارد. تراکتور با عبور از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد به مصاف النصر عربستان سعودی برود.

700

پیشنهاد هفته: دربی سرخابی

دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال جمعه شب در هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند تا دربی 95 را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند. دانشجویان یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی امیدوارند در این بازی عملکرد خوبی از خود نشان دهند و به نتایج مطلوب برسند.

500

دکمه بازگشت به بالا