ورزشی

شوک سنگین به فوتبال ایران/ اخراج ستاره پرسپولیس/ استقلالی‌ها خوشبخت شدند

به گزارش اخبار ورزشی؛ طی هفته گذشته شاهد اتفاقات زیادی در دنیای ورزش بوده ایم که در این گزارش به مهمترین رویدادها اشاره شده است.

برنده این هفته: نساجی مازندران

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته نخست لیگ برتر در اراک به مصاف آلومینیوم رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست دهد تا 3 امتیاز شیرین کسب کند. در هفته دوم نساجی میزبان تیم تراکتورسازی تبریز خواهد بود و تلاش خواهد کرد تا نتایج مطلوبی را برای هواداران به ارمغان بیاورد.

502

این هفته گمشده: سپاهان اصفهان

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با هدایت محرم نویدکیا به مسابقات گل گهر سیرجان رفت و با نتیجه 3-1 مغلوب میزبان خود شد تا اینکه تیم زرد دیار زاینده رود توانست لیگ بیستم را با ناکامی آغاز کند. سپاهان در هفته دوم میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود و تلاش می کند 3 امتیاز کسب کند.

890

سرمربی این هفته: امیر قلعهوانی

امیر قلعه نویی که امسال گل گهر سیرگ را در لیگ به دست گرفته است ، توانست در اولین دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان پیروز شود تا فصل را با پیروزی آغاز کند و به هدف خود در برابر تیم سابق خود برسد و انتقام آنها را بگیرد.

107

ستاره این هفته: امین قاسمی نژاد

امین قاسمی نژاد ، فوتبالیست مشهد شهر خودرو ، در بازی با ماشین سازی تبریز دو گل زد تا نقش ویژه ای در پیروزی تیمش داشته باشد. سیدمهدی رحمتی ، سرمربی شهر خودرو ، حساب ویژه ای برای این ستاره افتتاح کرده و امیدوار است که برتری قاسمی نژاد ادامه داشته باشد. با این حال شنیده می شود این بازیکن از پرسپولیس هم پیشنهادی گرفته است.

44

دروازه بان این هفته: محمد حسین اکبر منادی

مدافع تیم فوتبال ساپیا در دیدار برابر پرسپولیس روز بسیار خوبی را سپری کرد و توانست دروازه خود را با مهار فرصت های حریف ببندد تا جایی که قهرمان مدافع لیگ برتر در ابتدای فصل جدید نتوانست 3 امتیاز کسب کند.

515

پایان هفته: کمال کامیابی نیا

کمال کامیابی نیا ، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار با سایپا با کارت قرمز داور حسن اکرمی روبرو شد تا بازی بعدی قرمزها و صنعت نفت آبادان را از دست بدهد. کامیابینیا در فصول اخیر چندین کارت قرمز دریافت کرده و از این نظر رکورددار است.

54

هفته چه اتفاقی افتاد: استقلال

تیم فوتبال استقلال تهران که لیگ یک بیستم را با پیروزی آغاز کرد ، توانست پنجره نقل و انتقالات را باز کند و از بازیکنان تازه وارد برای ادامه رقابت استفاده کند تا قدرت خود را نسبت به قبل افزایش دهد. استقلال پس از شکست دادن مس رفسنجان در هفته دوم میهمان فولاد خوزستان خواهد بود.

503

پیشنهاد این هفته: تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران امشب ساعت 20:30 در یک بازی تمرینی در بوسنی به مصاف بوسنی می رود تا اینکه شاگردان دراگان اسکوچیچ در برابر نمایندگان اروپا آزمایش شوند. تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 با بوسنی هم گروه بود که 3-1 شکست خورد.

951

یکشنبه: محمود یاوری

محمود یاوری ، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که هدایت تیم هایی چون سپاهان اصفهان ، فجرسپاسی شیراز ، راه آهن تهران و … را بر عهده داشت ، در سن 81 سالگی درگذشت.

140

گلزن این هفته: مهدی طارمی

مهدی طارمی با گل خود در دیدار میزبان مقابل پورتیمونس در لیگ پرتغال به پیروزی 3-1 پیروز شد. این اولین گل مهاجم تیم ملی ایران به قهرمان فوتبال پرتغال است. طارمی فصل گذشته عملکرد خوبی در خیابان ریو داشت و قصد دارد روند رو به رشد خود را در تیم پورتو ادامه دهد.

95

دکمه بازگشت به بالا