ورزشی

شکست منچستر و آرسنال در شب درخشش رئالی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری ۸ دیدار در اقصی نقاط قاره سبز آغاز شد.

در مهم‌ترین بازی این هفته از گروه سوم این رقابت‌ها از ساعت ۲۲:۳۰ شاگردان رودی گارسیا در ناپولی در ورزشگاه خانگی خود یعنی دیگو آرماندو مارادونا به مصاف رئال مادرید رفتند. پارتونپی خیلی زود و در دقیقه ۱۹ بازی، روی اشتباه کپا آریزابالاگا دروازه‌بان رئال مادرید موفق شد توسط لئو اسکیری استیگارد به گل اول برسد. این برتری تنها ۸ دقیقه پا برجا بود و در دقیقه ۲۷ بازی وینیسیون جونیور روی پاس جود بلینگام موفق شد گل تساوی را وارد دروازه ناپولی کند.

در ادامه و در دقیقه ۳۴ این‌بار خود بیلینگام روی پاس کاوامینگا موفق شد گل دوم رئال مادرید را به ثمر برساند تا شاگردان کارلو آنچلوتی با پیروزی ۲ بر یک راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم در دقیقه ۵۲ ناپلی‌ها توسط ویکتور اوسیمن صاحب ضربه پنالتی شدند و زیلنسکی موفق شد از روی نقطه پنالتی گل مساوی را وارد دروازه رئالی‌ها کند. در دقیقه ۷۸ فدریکو والورده با شوتی سهمگین و ضربه‌ای تماشایی موفق شد گل سوم کهکشانی‌ها را وارد دروازه پارتونپی کند. در پایان این بازی جذاب با نتیجه ۳ بر ۲ به سود کهشکانی‌ها به پایان رسید.

در دیگر بازی حساس سه‌شنبه شب از گروه دو این مسابقات منچستریونایتد در خانه میزبان گالاتاسرای بود. شاگردان اریک تن هاگ خیلی زود و در دقیقه ۱۷ بازی روی پاسی که مارکوس راشفورد به راسموس هویلوند ستاره دانمارکی این تیم داد موفق شد گل برتری را وارد دروازه حریف ترکیه‌ای خود کند. این برتری چندان دوام نداشت و ۶ دقیقه بعد ویلفرد زا‌ها بازیکن سابق شیاطین سرخ روی پاس داوینسون سانچز موفق شد گل مساوی را وارد دروازه این تیم کند. این بازی در پایان نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

نیمه دوم این بازی با حملات شاگردان تن هاگ روی دروازه گالاتاسرای آغاز شد و در نهایت در دقیقه ۶۷ بازی راسموس هویلوند موفق شد گل دوم خود و منچستر را وارد دروازه حریف کند. این برتری نیز زیاد دوام نیاورد و در دقیقه ۷۱ کرم آکتورکوغلو روی پاس بوراک ایلماز گل مساوی را برای گالاتاسرای به ثمر رساند. در دقیقه ۸۱ بازی مائورو ایکاردی که ۳ دقیقه قبل ضربه‌ای پنالتی را از دست داده بود روی پاس داوینسون سانچز موفق شد گل سوم گالاتاسرای را وارد دروازه شیاطین سرخ کند. این بازی در پایان با برتری ۳ بر ۲ گالاتاسرای در خانه منچستر یونایتد خاتمه یافت.

در دیگر بازی این گروه نیز بایرن مونیخ درحالی به مصاف کپنهاگن دانمارک رفت که نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. با شروع نیمه دوم این دیدار در دقیقه ۵۵ بازی لوکاس لراگر موفق شد گل نخست تیم دانمارکی را وارد دروازه بایرن کند تا این تیم از حریف مطرح آلمانی خود پیش بیافتد. ۱۰ دقیقه بعد جمال موسیالا روی پاس نصیر مزراوی موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند. در ادامه بازی در دقیقه ۸۳ بازی ماتیاس تل موفق شد روی پاس توماس مولر گل برتری بایرنی‌ها را وارد دروازه حریف کند تا در پایان این بازی با برتری ۲ بر یک بایرن به پایان برسد.

اینترمیلان در گروه چهارم این رقابت‌ها در حالی در ورزشگاه چوزپه مه‌آتزا میزبان بنفیکا بود که تلاش دو تیم در نیمه نخست ثمری نداشت بازی در نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید. اما در نیمه دوم سرانجام مارکوس تورام در دقیقه ۶۲ بازی، روی پاس دنزل دومفرایز موفق شد گل برتری نراتزوری را وارد دروازه تیم پرتغالی کند تا این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود اینتر تمام شود.

شکست منچستر و آرسنال در شب درخشش رئالی‌ها

سایر نتایج به شرح زیر است:

براگا پرتغال ۳ – یونیون برلین آلمان ۲

سالزبورگ اتریش صفر – رئال سوسیداد ۲

آیندهوون ۲ – سویا ۲

لانس فرانسه ۲ – آرسنال یک

شکست منچستر و آرسنال در شب درخشش رئالی‌ها

دکمه بازگشت به بالا