ورزشی

شکست یزدانی در فینال کشتی آزاد امیدهای جهان

به گزارش شفاف، در ادامه اولین دوره رقابت های کشتی آزاد 5 وزن زیر 23 سال قهرمانی جهان در اسپانیا، امیرمحمد یزدانی نماینده وزن 70 کیلوگرم ایران و دارنده مدال نقره بزرگسالان جهان به میدان رفت. در دیدار نهایی مقابل گئورگی الباکیدزه از گرجستان به میدان رفت و با نتیجه 8 بر 4 شکست خورد و به مدال اجنبر بسنده کرد.

یزدانی پیش از در دور مقدماتی این وزن که روز گذشته (جمعه) برگزار می‌شود، در دور نخست استراحت کرد، سپس ۱۵ بر ۵ تالکات سیرباز قهرمان آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز با نتیجه 17 بر 7 از کوتا تاکاهاشی از ژاپن گذشت و راهی نیمه نهایی شد. یزدانی در نیمه نهایی مقابل یحیی توماس از آمریکا 4 بر 2 پیروز شد و به فینال راه یافت.

همچنین در وزن 65 کیلوگرم کیان محمود جانلو با یک ثانیه مانده به مبارزه با نتیجه 8 بر 8 پیش افتاد که با قرار گرفتن در خاک حریف 2 امتیاز از دست داد که با اعتراض شدید فنی ایران همراه شد. کارکنان.کسانی که معتقدند زمان قانونی مبارزه به پایان رسیده است. پس از بررسی فیلم، اعتراض کادر ایرانی پذیرفته نشد تا این مبارزه در نهایت با شکست 11 بر 8 محمودجانلو و عدم کسب مدال برنز به پایان رسید.

در ادامه این رقابت ها علی آذرپیرا در فینال وزن 97 کیلوگرم به مصاف تانر اصلان از آمریکا می رود.

ایران در 5 وزن دوم این رقابت ها نیز 3 فینالیست و در گروه بازنده ها یک کشتی گیر دارد که فردا یکشنبه در روز پایانی این رقابت ها به مصاف هم می روند.

دکمه بازگشت به بالا