فعالان کسب و کارورزشی

شکم بند هات شیپر خوبه؟

شکم بند لاغری هات شیپر یک محصول فوق العاده برای از بین بردن چربی های شکم و پهلو می باشد که دارای طراحی یک تکه بوده و با قدرت تعریق بسیار بالای خود می تواند فرم دهی مناسبی به شکم و پهلوی شما داشته باشد. شکم بند هات شپیر بدلیل طراحی خاص و استفاده راحت می تواند بسیار کاربردی باشد و در همه حالت ها ان را استفاده کنیدوتفاوتی ندارد که شما در حال کار های عادی روزمره هستنید و یا در حال انجام فعالیت ورزشی. گن آرتان ساعت شنی و شکم بند هات شیپر به گونه ای طراحی شده اند که بتوانید آن را زیر انواع البسه استفاده کنید تا سایز کم  کنید و اندام مناسبی داشته باشد.

هات شیپر و لاغری

تمام این نکات ذکر شده در مورد شکم بند لاغری به این معنی نیست که تنها یک گن لاغری یا شکم بند می تواند برای شما معجزه کند.زیرا در فرایند کاهش سایز و لاغری فاکتورهای زیادی دخیل هستند که مهم ترین آنها ایجاد تعادل میان کالری دریافتی و کالری سوزانده شده در بدن می باشد و چنانچه نتوانید میان این دو تعادل برقرار کنید نخواهید توانست کاهش سایز و وزن را تجربه کنید. شکم بند لاغری هات شیپر دارای طراحی طبی است که می تواند تمام نقاط مورد نیاز را به خوبی پوشش داده و تحت فشار خود در بیاورد تا باعث شود چربی های شما زودتر از آنچه انتظار دارید از بین بروند.

همانطور که میدانید قیمت گن اسلیپ آرتان بسیار مناسب تر از هات شیپر است. از مهم ترین نکاتی که باعث می شود تا هات شیپر بتواند بازدهی مناسبی داشته باشد تعیین صحیح سایز محصول می باشد.اگر محصولی که استفاده می کنید سایز مناسب شما نباشد نمی توانید از آن بهترین بازدهی را دریافت کنید. چنانچه سایز محصول کوچک تر از دور کمر شما باشد تحت فشار بوده و خیلی زود از بین می رود و اگر محصولی بزرگتری از سایز کمرتان انتخاب کنید استفاده از آن ممکن نخواهد بود.

توضیحات شکم بند لاغری هات شیپر  Hot Shapers  :

یکی از پر فروش ترین محصولات مجموعه هات شیپر Hot Shaper شکم بند لاغری حرارتی هات شیپر است که البته مشتریان عزیز به آن کمربند لاغری هات شیپر یا هات بلت هم می گویند. بهتر است مشتری قبل از خرید هر یک از محصولات هات شیپر Hot Shaper ابتدا خود را نیاز سنجی کند و ببیند دقیقا قصد لاغری چه قسمت هایی را دارد. اگر میخواهد فقط شکمی تخت داشته باشد، خرید شکم بند آرتان نیز پیشنهاد می شود. اما اگر قصد لاغری در قسمت های دیگر را نیز دارد کافی است به عکس هر محصول نگاه کند و ببیند که دقیقا آن ها چه نقاطی را پوشش می دهند که قطعا افایش دما و تعریق در نقاطی که محصول مستقیما روی آن ها قرار می گیرد بسیار بالاتر است.

شلوارک لاغری هات شیپر Hot Shaper به تنهایی روی شکم و پهلو را به طور کامل پوشش نمی دهد بنابراین اگر شلوارک هات شیپر می خرید و قصد دارید قسمت های میانی و بالاتنه خود را نیز پوشش دهید بهتر است یک شکم بند لاغری هات شیپر و یا تیشرت یا رکابی یا تاپ هات شیپر Hot Shaper نیز تهیه نمایید تا اثر بخشی کار شما بیشتر شود. شکم بند حرارتی لاغری هات شیپرHot Shaper با گرم کردن نواحی شکم و پهلو ها باعث می‌ شود سوخت و ساز و تعرق بدن بیشتر شود و در نتیجه کاهش وزن سریع‌ تر صورت بگیرد.

فراموش نکنید که گن لاغری تنها زمانی تاثیر اصلی خود را نشان می‌ دهد که هنگام انجام فعالیت بدنی از آن استفاده کنید فرقی نمی کند شما پیاده روی کنید ، باشگاه بروید ، در پارک ورزش کنید و یا حتی در خانه به نرمش و تمرین بپردازید حتی اگر ورزش خاصی نکنید و فعالیت های عادی روزانه را انجام دهید این محصول تاثیر خود را خواهد گذاشت هات شیپر Hot Shaoers دقیقا همین کارایی و نقش را دارد یعنی با جنس مخصوص خود باعث افزایش تعریق در نقاط مورد نظر از بدن شما می شود و کمک می کند شما بیشتر و بیشتر عرق کنید و از فعالیت ورزشی خود خیلی سریع تر نتیجه بگیرید.

لابد می پرسید چگونه در نقاط مورد نظر؟ پاسخ این است که هات شیپر Hot Shaprs انواع و اقسام محصولات را برای این منظور تولید کرده است : مثل شلوارک لاغری هات شیپر ، تیشرت هات شیپر ، رکابی بلند هات شیپر و تاپ یا سوتین هات شیپر که هر کدام نقاط خاصی از بدن شما را پوشش قرار داده و باعث تعریق بیشتر آن نقاط می شوند. شما به کمک محصولات هات شیپر Hot Shapers و مقداری تلاش و فعالیت در مسیر لاغری می توانید قدم های سریع تری بردارید زیرا شکم بند هات شیپر چربی های پهلو و شکم شما را خیلی سریع تر ذوب می کند

شکم بند لاغری هات شیپر

لاغری و تناسب اندام همواره مورد توجه افراد به ویژه خانم ها قرار داشته است. داشتن اندامی زیبا و بدور از چربی و مواد زايد علاوه بر ظاهر زیبا و جذاب موجب بهبود سلامتی افراد نیز می گردد. شکم بند لاغری هات شیپر یک وسیله کاربردی و با قابلیت کاربری آسان برای تمام افراد محسوب می شود. با توجه به اینکه مقدار زیادی از چربی های بدن انسان در دور شکم جمع می شوند، استفاده از شکم بند بسیار به کار می آید. چربی های زاید دور کمر و شکم علاوه بر ظاهر نازیبا بسیار خطرناک بوده به طوری که درصد حمله قلبی را افزایش می دهد.

شکم بند Hot shapers با مکانیسم افزایش حرارت بدن در دور شکم موجب شکسته شدن سلولهای چربی این ناحیه، افزایش تعریق و در نتیجه کاهش سایز می گردد. عملکرد طبیعی و بدون عارضه شکم بند لاغری هات شیپر به همراه استفاده آسان در حین انجام امور روزمره از بزرگترین مزیت های استفاده از آن به شمار می آید.

ویژگی های شکم بند لاغری Hot shapers

شکم بند هات شیپر در واقع همانند یک کمربند عریض است که به دور شکم بسته می شود. جنس شکم بند از الیاف نئوتکس هوشمند بوده و با ایجاد گرمای طبیعی در محل بسته شدن افزایش سوخت و ساز و چربی سوزی را به همراه دارد.عملکرد شکم بند از طریق افزایش درجه حرارت و تعریق در ناحیه دور شکم و کمر و کاهش سایز سریع می باشد. این شکم بند برای آقایان و خانم ها قابل استفاده بوده و در سایزهای مختلف از کوچک تا بسیار بزرگ موجود است.

یکی از ویژگی های بارز شکم بند هات شیپر این است که افراد می توانند آن را حین فعالیتهای روزمره خود مانند ورزش، آیروبیک، پپاده روی و سایر فعالیتهای روزانه استفاده نمایند. شکم بند Hot shapers به سهولت بر روی شکم و پهلوها بسته شده و می توان بر روی آن لباس نیز پوشید. پس از انجام فعالیتهای روزانه خود و با جدا کردن شکم بند متوجه تاثیر آن در کاهش سایز شکم و پهلوهای خود می شوید. شکم بند لاغری Hot shapers با دوخت و طراحی زیبا و کیفیت مطلوب به سادگی بر روی شکم قرار گرفته و بدون هیچ گونه مشکلی قابل استفاده است.

کاربرد شکم بند لاغری هات شیپر

شکم بند Hot shapers برای کاهش سایز و تناسب اندام در ناحیه شکم، پهلوها و دور کمر مناسب است. این وسیله کاربردی با عملکرد موثر خود در کاهش سایز فوری موثر بوده و زیبایی و سلامتی را برای شما به ارمغان می آورد. نکته قابل توجه در استفاده از شکم بند لاغری این است که افراد در حین فعالیتهای روزمره خود می توانند چربی سوزی، کاهش سایز و تناسب اندام در ناحیه شکم را تجربه کنند. شکم بند لاغری هات شیپر با بالا بردن دما و حرارت مرکزی بدن موجب افزایش سوخت و ساز و تعریق گردیده و علاوه بر ناحیه شکم و پهلوها به افزایش متابولیسم کل بدن نیز کمک خواهد کرد. در نتیجه چربی سوزی و افزایش سلامت عمومی بدن را به همراه دارد.

کمر تریمر دقیقاً چیست و چگونه کار می کند؟

قیچی کمر خانمها و آقایان اینها  شکم بند هات شیپرز وسیع و کمربندهای کمر هستند که در صورت پوشیدن با گرما ، از تعریق بیش از حد طبیعی طراحی شده اند. به این ترتیب آنها قول می دهند چربی سوزی را ترویج کند و گفتند شکم پوشنده محیط اطراف خود را از دست داده و حتی شکمی پر تنش نیز دارد. همچنین ، وظیفه ایجاد یک siluette بصری باریک است که آقایان یا خانمها زیر لباس اصلاحی کمر پوشیده می شوند.

شکل بیرونی آن شبیه به تریمر کمر Sweat Waist با خرید اینترنتی شکم بند لاغری هات شیپر شکم گسترده است. هنگام نصب ، گرما ایجاد می شود ، که باعث اثر عرق سونا می شود. به همین دلیل به آن کمربند عرق سونا نیز گفته می شود ، از دست دادن مایعات باید از نظر بصری نتیجه مسطح تری داشته و حتی بر چربی سوزی تأثیر بگذارد. همچنین برای ایجاد ثبات در ناحیه کمر ، یک صاف کننده حرفه ای کمر را فراهم کرده و به یک سیلت باریک و باریک پوشیده از لباس می دهد. به منظور فراموش نکردن عملکرد عملکرد گرم محافظت کلیه در روزهای سرد.

شکم بند شیپر

  1. 1. لایه بیرونی (پارچه الاستیک)
  2. 2. لایه میانی (3 میلی متر NEOPREAN)
  3. 3. لایه داخلی (حوله بافی دوتکه)

ایده آل برای هر کسی که می خواهد یک کمر نازک و فیزیک مناسب داشته باشد .کمربند سونا حرارتی توربو یک لباس مناسب است ، به دلیل ویژگی خاص آن ، می تواند در تمام طول روز ، در حالی که ورزش می کنید ، در محل کار یا در فعالیتهای عادی روزانه ، پوشیده شود. کمربند حرارتی توربو علاوه بر خاصیت حرارتی علاوه بر خاصیت حرارتی ، باعث کاهش تجمع چربی منطقه می شود و از اثر روغن ماساژ ماساژ مداوم خود جلوگیری می کند. قیمت شکم بند لاغری هات شیپرحرارتی Turbo گردش خون را با اثر مداوم میکرو ماساژ خود بهبود می بخشد.

نحوه استفاده

کمربند سونا سونا سونا بخاری را به طور مداوم به مدت 3-8 ساعت در روز بپوشید. می توانید آن را هنگام ورزش یا زیر لباس روزانه خود بپوشید. پوشیدن لباس سونا حرارتی توربو به مدت حداقل 3 ساعت در روز و حداکثر 8 ساعت به مدت 8 هفته مهم است. به لطف ساختار ویژه کمربند سونا بخاری Turbo Thermal Thermal ، تنها 100٪ پنبه مستقیم پوست شما را لمس می کند و با جذب رطوبت خطر واکنش های آلرژیک را به حداقل می رساند.

دکمه بازگشت به بالا