ورزشی

شیخ دیاباته خیلی مَرده! – اخبار ورزشی

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی ؛ از بین تمام ستارگان لیگ برتر که به دلیل شیوع بیماری کرون ایران را به مقصد کشور دیگری ترک کرده اند ، برخی اصلاً برنگشته اند و برخی تصمیم به بازگشت دیر کرده اند. در بین همه آنها ، یک نفر دیر سفر کرد و از ایران به دیگری سفر کرد. شیخ دیابت ، ستاره اقتصادی مستقل ، دو روز پیش با همسرش ایران را به مقصد فرانسه ترک کرد تا فرزند سوم خود را به دنیا آورد. این اتفاق در حالی رخ داد که دیابیت دیرتر از سایر همتایانش به یک جلسه تمرینی اضافه شد و فرهاد مجیدی و دستیارانش ترتیب های ویژه ای برای تهیه آن داشتند. با این وجود ، خروج دیابات از ایران باعث شد تا استقلال ها با یک اتفاق عجیب روبرو شوند.

بدون شک شیخ بهترین استقلال در این فصل است. اگرچه او در هفته های اولیه کم نور نبود ، اما او از اواسط فصل شروع به درخشش کرد و با مهدی قائدی بازیکن اصلی تیم استرماسیونی بود. فرهاد مجیدی پس از استراماچیونی نیز برای دیابیت بازی کرد اما به دلیل بدشانسی ، بازی هایی که در برابر نفت مسجدسلیمان و مصدومیت انجام داد باعث شد او مانند شیخ داربی دربی را از دست بدهد و شیخ داربی بازگشت خود را از دست داد. با این حال ، هر بار که او در این فصل برای استقلال بازی می کند ، فوق العاده می درخشد و به همین دلیل است که همه آبی ها او را در ایران و در ترکیب استقلال می خواهند.

بیشتر بخوانید: شیخ دیابات ایران را ترک می کند!

اخیراً با نزدیک شدن تاج به ایران و لیگ بسته می شود ، خبر بازگشت دیابت به ایران برای استقلال ها نگران کننده است. در پایان اما مشخص شد که مشکلات مالی و شکایات مسئولان باشگاه دلیل تاخیر در بازگشت ستاره بوده است. با این حال ، او به ایران بازگشت و تحصیل کرد ، اما اکنون به فرانسه بازگشت.

از بین تمام اتفاقاتی که امروز برای دیابت رخ داده است ، رفتار این باشگاه و البته هواداران آن به نوعی خودش جالب است. به خصوص اکنون که استقلال به دلیل شکستگی رباط صلیبی و ارسلان مطهری به دلیل مصدومیت مرتضی تبریزی را از دست داده است و فردا بدون حمله ، مجبور به مصاف سایپا خواهد شد. با این حال ، استقلال درخواست شیخ برای مرخصی را پذیرفته بود و هواداران کمتر می خواستند پشت او را در فضای مجازی بنویسند! این چیزی است که امروزه در فوتبال ایران بسیار محبوب است.

شاید دلیل اصلی درمان دیابت رفتار متقابل است که غالباً توسط مهاجم به نمایش گذاشته می شود. به نظر می رسد شیخ از بازی فوتبال مقابل هواداران استقلال لذت می برد و اگر با او خوب رفتار شود ، به نظر نمی رسد دلیلی برای رفتن داشته باشد. این روزها مشکلات خانوادگی او را به فرانسه رسانده است ، اما نکته بعدی این است که اگر دیابت پس از بازگشت از فرانسه ، آمادگی خود را بهبود نیاورد و به خط حمله استقلال نرسد ، ممکن است وضعیت وی کمی متفاوت باشد. بالاخره از برف فوتبال ایران لذت ببرید!

نکته دیگری که باید در مورد دیابت خاطرنشان کرد این است که وقتی در ماه مارس با مصدومیت به ایران بازگشت و جراحت وی بدتر شد ، مسئولان این باشگاه از جمله محمد نوری مدیر رسانه ای این باشگاه ادعا کردند دیابت به مردانگی بازگشته است!

نوری فر در متنی احساساتی که در آن او بت ها و مقدسین را از دیابات خلق کرده است ، نوشت: “ما همیشه این داستان را می نویسیم و به ستاره های زیادی می گوییم که آن را دوست داریم.” استقلال آنها از کودکی به خود متکی بوده اند ، و سپس متوجه شده ایم که بسیاری از این داستان ها درست نیستند ، اما به نظر می رسد که واقعاً آنها متعلق به خودشان هستند. او عاشق این هواداران و مهربانی و شادی آنها شد. زندگی در تهران است که در وسط آن هواپیما سقوط کرده و سربازان آسیایی در آستانه لغو و شایعات کرونا قرار داشتند که این شهر را تحت پوشش خود قرار دهند ، اما دیابت تمام وقت به تهران بازگشت. این مرد در اواسط فصل یا حتی دیشب نتوانست به تهران برگردد و دلایل لازم برای او ذکر شده بود اما هر بار که تأکید می کرد بدون هیچ دلیلی برمی گردد و باز خواهد گشت ، به خبرنگار خبر اهانت کرد. تا آنجا که از ته قلب خود می دانید؛ شوهر خود را ، شیخ ، نفس بکش. اگر من یکی از آزاد ترین خارجی های استقلال را که تاکنون شناخته بودم انتخاب می کردم ، مطمئناً برادر انتخاب شما خواهم شد. معنی متن در عکس: “شما یک مرد خوش تیپ هستید” یا “شما روی پاهای خود ایستاده اید ، شما سزاوار احترام هستید.”

با این حال ، اگر دیابت زمانی عضو یک باشگاه خارجی بود ، ممکن است با او اینگونه رفتار نشود. شیخ با عضله دو سانتی متر به فرانسه رفت و با عضله پنج سانتی متری برگشت. او مدتی در ایران بود و دوباره برای تعطیلات در کورونا به این کشور رفت. استقلال به قدری برای او ارزش قائل بود که پس از عزیمت از ایران ، این باشگاه را تهدید کرد که اگر پرداخت نکند بازنشسته می شود و دیگر برنمی گردد. وقتی برگشت ، معلوم شد که کلی اضافه وزن دارد و وقتی بازیکنان در خانه تمرین می کردند ، کاملاً استراحت می کرد! اکنون او به فرانسه بازگشته است و مشخص نیست چه زمانی او باز خواهد گشت. دیابت به قرنطینه رفته است و بازگشت با خداست. شاید او این بار وضعیت بدتری داشته باشد و مشخص نیست که آیا او در پایان فصل به هیچ وجه قادر به بازی در بلوز خواهد بود!

حال باید از محمد نوری فر که چنین نامه ای را تحسین دیابات نوشت و از او بخواهیم یک قدیس بسازد ، بپرسیم. باز هم ، شما می گویید که دیابت بسیار امیدوارکننده و نجیب است ؟!

251 257

دکمه بازگشت به بالا