ورزشی

صالحی امیری: وظیفه خود می‌دانم کنار ناشنوایان باشم

کمیته ملی المپیک گفت: به انتظارت و مطالبات ناشنوایان کمتر توجه شده است، امیدوارم بعد از المپیک داخلی نهادهای مسئول در خصوص مسائل معیشت و حمایت از انها مسئولیت قبول کنند.

به گزارش اخبار ورزشی، صالحی امیری در جمع خبرنگاران در مراسم بدرقه کاروان ناشنوایان به المپیک برزیل گفت: فدراسیون ناشنوایان ماموریت آن فراتر از یک فدراسیون است و کل جامعه را نمایندگی می کند. این یکی از مهمترین چیزهای دنیاست. انتظار این است که عدالت در توزیع منابع در جامعه ناشنوایان می شود، دوم حمایت و سوم است، این ورزشکاران نیازمند تا در جامعه حصور فعال هستند.

وی افزود: به انتظارات و مطالبات آنها کمتر مورد توجه قرار گرفته است و انتظار داریم بعد از آن از برزیل دولت و مجلس و همه نهادهای مسئول در خصوص معیشت و حمایت از آنها مسئولیت پذیرفته شوند.

کمیته کمیته ملی المپیک در پایان درباره حمایت از این کمیته از ناشنوایان گفت: بارها به تیشه گران اعلام کردند که این دیدار ما فدراسیون ناشنوایان را مانند 50 فدراسیون دیگر میم و تبعیضی قائل نیستیم و باید ناشنوایان را مقدم بدانیم و امیدوارم روزی برسد که ناشنوایان اعلام کنند همه نیازها هستند. این اسامی بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل است.

یک دقیقه صبر کن

دکمه بازگشت به بالا