ورزشی

صحبت‌های عجیب مهدی رحمتی و تارتار درباره فیرپلی و وقت تلف کردن!

: فتاب‌‌نیوز:

در دیدار نهایی هفته دوم لیگ برتر هر دو تیم پیکان و شهرخودرو به مصاف هم رفتند که در پایان مهدی تارتار موفق شد تیم مهدی رحمتی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

مهدی رحمتی در کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه شکایت کرد: “من به احترام بزرگ ترها عادت کرده ام و باید سعی کنیم چیزهای جدیدی را به بزرگ ترها یاد بدهم.” یک بار در یک بازی بین مس کرمان و راه آهن ، ما با یکدیگر بازی کردیم و در آنجا یاد گرفتم که اگر بازیکنی خودش را به زمین بیندازد ، من عادلانه بازی نمی کنم. من این را از سرمربی تیم حریف یاد گرفتم و امروز که آنها خود را به زمین انداختند ، ما عادلانه بازی نکردیم و اگر روی زمین بیفتیم ، هیچ تیمی بازی عادلانه ای برای ما انجام نمی دهد ، زیرا فوتبال مخصوص مردان است . در صورت عدم برخورد ، ما مانچ را بازی خواهیم کرد! “ما بهتر از سه امتیاز فوتبال بازی می کنیم و اخلاق را پیدا می کنیم.”

مهدی تارتار همچنین در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه در پاسخ به س questionsالاتی درباره اتلاف وقت تیمش گفت: “کسانی که من را می شناسند می توانند شهادت دهند که من هرگز نگفتم با اتلاف وقت خودم وقت تلف کردم. از آنجا که ما فقط یک گل در مقابل حریف داشتیم و طبق تفکرات قبلی ، یکی دو مورد اتفاق افتاد که بازیکنان ما به زمین انداختند و من اصرار دارم که آنها به سرعت به بازی برگردند. البته دروازه بان ما از گرفتگی پا رنج می برد. برخی فکر می کنند “شما می توانید بروید و از بازیکن سابق من س andال کنید.”

دیدار دو تیم پیکان و شهر خودرو قرار بود روز گذشته (شنبه) برگزار شود اما به دلیل شدت باران پس از شروع بازی برای چند دقیقه به تعویق افتاد و امروز (یکشنبه) برگزار شد.

دکمه بازگشت به بالا