ورزشی

صدای پای زیدان در پاریس شنیده می‌شود

به نظر می‌رسد زین‌الدین زیدان در تابستان هدایت پاری سن ژرمن را بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش اخبار ورزشی و به نقل از آس، آینده کریستف گالتیه در تیم پاری سن ژرمن در هاله ای از ابهام است. این مربی که به دلیل نتایج ضعیف پی اس جی در طول سال مورد انتقاد قرار گرفته، به لطف ۲ بازی اخیر پاریس اکنون شرایط بهتری نسبت به قبل دارد ولی این بدان معنا است که سران این تیم متمول فرانسوی برای فصل بعد هم روی او حساب باز کنند. پیروزی بر نیس و لانس آینده او را روی نیمکت PSG تا پایان فصل تضمین کرده است، اگرچه این خوش شانسی فقط تا پایان فصل ادامه خواهد داشت.

پاری‌سن ژرمن با پیروزی‌ که در بازی با لانس به دست آورد، ۷۲ امتیازی شد و اختلافش را با تیم دوم به ۹ امتیاز افزایش داد.

در حال حاضر، پاری سن ژرمن هیچ مربی را به عنوان جانشین گالتیه معرفی نکرده است. صحبت‌هایی در مورد لوئیس انریکه و یولیان ناگلزمن که مورد توجه چلسی نیز هستند به عنوان نامزدهای احتمالی مطرح شده اما تاکنون تماسی با کسی صورت نگرفته است.

نام مورینیو که به نقل از فوت-مرکاتو، ممکن است رم را ترک کند و به پاری سن ژرمن بپیوندد نیز مطرح شده است اما باز هم هیچ رویکرد مشخصی وجود نداشته است. تنها چیزی که مشخص است این است که به زودی جانشین گالتیه برای فصل بعد مشخص خواهد شد.

پاری سن ژرمن در فصل جاری با هدایت گالتیه نتوانسته است عملکرد خوبی از خود نشان دهد. از یک سو حذف از لیگ قهرمانان اروپا و از طرف دیگر کنار رفتن از جام حذفی فرانسه و البته نوسان در لیگ باعث شده است تا احتمال ادامه همکاری با گالتیه بسیار کم باشد. حالا از زین‌الدین زیدان به عنوان یکی از گزینه‌های جدی جایگزینی گالتیه سخن به میان می آید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا