ورزشی

صدری از پرسپولیس می‌رود؟ – اخبار ورزشی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شب گذشته پس از برد فوق العاده این تیم مقابل نساجی از صحبت با نمایندگان رسانه های خبری خودداری کرد.
اگرچه مجید صدری در دوران حضور در پرسپولیس مهارت چندانی در مصاحبه و صحبت در مورد کارهایش نداشت، اما علیرغم موقعیت نه چندان قدرتمندی که در باشگاه دارد، توانسته کاری انجام دهد و منابع قابل قبولی را جذب کند. در مرحله آخر، او بخشی از درخواست کالدرون را پرداخت می کند و درصدی از قراردادهای بازیکنان را به حساب آنها واریز می کند تا آنها در جبهه نساجی بهتر شوند. این جابجایی در شرایطی است که دستورات سرمربی صدری امضا نشده و او همچنان به عنوان سرپرست پرسپولیس به کار خود ادامه می دهد.
در نظر داشته باشید که مدیریت باشگاهی مانند پرسپولیس در شرایط فعلی نیاز به جذب منابع هنگفتی برای پرداخت حقوق و تسویه بدهی دارد، با این وضعیت پرسپولیس (مثل دو، سه باشگاه دیگر که مدعی هستند) برای مدیریت ماهانه خود به میزان بیش از 20 میلیارد تومان ویل به هر قمر نیاز دارد. بنابراین، حتی اگر صدری در انجام این کار تا کنون کاملاً موفق باشد، باید از قبل برای انجام بهتر کار برنامه ریزی کند و احساس موقتی در موقعیتی که اکنون دارد، او را از انجام کار باز می دارد. .
در واقع، او ممکن است خارج از وظایف خود به عنوان قیم عمل کرده باشد; اگرچه پرسپولیس در این مدت با مشکلاتی مواجه شد اما او زمین را ترک نکرد و کژدار و مریز در شرایط جدید موفق شدند تعهدات مالی سنگینی را بپردازند و باشگاه را توسعه دهند و در فصل نقل و انتقالات همکاری کاملی با سرمربی سرخپوشان داشت و با توجه به صحبت هایش. لیست او مطابقت لازم را انجام داده است.
در همان زمان در مورد بدهی گابریل کالدرون به دلیل مشکلات فنی و ارزی، مبالغ زیادی برای پرداخت مبلغی به سرمربی آرژانتینی برای باز کردن پنجره‌های پرسپولیس انجام شد. اتفاقی که در نهایت افتاد خلاص شدن پرسپولیس از این میراث شوم بود.
اما طبیعتا برای صدری جالب نبود که این حس را داشته باشد که برای گرفتن دستورات مدیرعامل پرسپولیس تیراندازی می کند و آبیاری می کند. او یک مدیر اجرایی قدیمی است و برای انجام این پروژه باید آینده را بداند. اما شاید صدری با استعفای خود ناگهان همه را غافلگیر کند.
او امروز در مرحله ای است که می تواند مدعی شود بیشتر ماموریت محوله را به خوبی انجام داده و مدیریت پرسپولیس را به نفر بعدی واگذار کند و این اتفاق می افتد مگر اینکه امسال وزیر ورزش تصمیم فوری برای پرسپولیس بگیرد. تیمی که آینده اش در هاله ای از ابهام قرار دارد. تیم یا امروز شاهد هدایت یک مدیر جدید خواهد بود یا صدری با فرمول پایدارتری پیش خواهد رفت که در آن رهبر فعلی سرخپوشان برنامه های خود را برای آینده آشکار خواهد کرد.
این وضعیت آینده پرسپولیس را در فصل 1401-1402 تعیین می کند، زمانی که به نظر می رسد رقابت با قدرت پایان دادن به موفقیت پرسپولیس مجهز و توانمند شده است. تیم اعزام شده اکنون در موقعیتی است که به وزیر اجازه می دهد مستقل هر تصمیمی بگیرد.
251256

دکمه بازگشت به بالا