ورزشی

صدر جدول را نباید از دست بدهیم/ لزوم حمایت مردم قزوین از شمس آذر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سعید مینچیکی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران استان قزوین با اشاره به پیروزی شمس آذر قزوین مقابل میهمان خود آسترایی گفت: امروز شاهد بازی با کیفیتی از سوی تیم و بازیکنان خود بودیم که جای تشکر دارد. همه آنها.”

وی افزود: در نیمه اول به طور اتفاقی یک گل به ثمر رساندیم اما در شرایطی که تیم حریف با 5 مدافع و سه هافبک در زمین خود دفاع می کرد، موفق شدیم این سد دفاعی را بشکنیم و به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر افزود: با وجود اینکه تیم رقیب مجموعه کامل و بازیکنان باکیفیتی نداشت اما معتقدم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

و با بیان اینکه فوتبالی با سیستم خاص و اهداف تاکتیکی ارائه کردیم، گفت: این تیم شایسته این است که همه تیم ها را شکست دهد و با بیشترین گل زده و کمترین گل خورده مردم قزوین را خوشحال کند.

در نیمه اول موقعیت های خوبی داشتیم و در نیمه دوم به فرم بهتری رسیدیم و گل های بیشتری به ثمر رساندیم.

وی با بیان اینکه هر بازی فینال است و شرایط خاص خود را دارد، خاطرنشان کرد: بازی سختی است ایناهاش پرپار خانم شهربابک خواهیم داشت اما می توانم بهترین بازیکنانی را که معتقدم بازی کنم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر تاکید کرد که تا پایان روز نباید بالای جدول را رها کنیم.

وی با بیان اینکه همه کسانی که می توانند به میدان بیایند و از بچه های این شهر حمایت کنند، گفت: از نظر بودجه و ساختار نسبت به تیم هایی مانند سایپا، استقلال خوزستان، شاهین پارس جنوبی، میس شهربابک که رقبایی خاص هستیم. اما ستحد قبل كاملة نيستيم.

وی دقیقا در پایان با بیان اینکه مردم بدانند کار سختی در پیش داریم و نیاز داریم مردم و مسئولان بسیار بیشتر از ما حمایت کنند، گفت: با همراهی و همکاری مردم، مسئولان و اصحاب رسانه می توانیم کار مردم قزوین را شیرین کنیم.

دکمه بازگشت به بالا