ورزشی

صعود آسان پرسپولیس در شب دبل عبدی/ شاگردان گل‌محمدی به دور یک چهارم نهایی جام حذفی رسیدند

به گزارش اخبار ورزشی؛ در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ، تیم فوتبال شاهین بندر امیری از ساعت 20:30 در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر میزبان پرسپولیس تهران بود. این مسابقه با پیروزی چهار بر یک مقابل یحیی گل محمدی دانش آموز به پایان رسید و تیم سرخپوشان پایتخت به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

پرسپولیس نیمه اول را با حمله آغاز کرد و موقعیت خوبی به دست آورد و در همان دقیقه اول به گل رسید. در دقیقه 7 سعید آقایی از سمت چپ حرکتی انجام داد و با ارسال آن به تور دروازه مهدی عبدی موقعیت بسیار خوبی ایجاد کرد و این بازیکن با ضربه سر گل اول پرسپولیس را نیز به ثمر رساند. در دقیقه 19 چاهکوته زاده با یک ضربه از پشت محوطه جریمه پرسپولیس دروازه این تیم را تکان داد اما توپ به اوت رسید. در دقیقه 34 عبدی یک موقعیت عالی برای گلزنی داشت که ضربه او راهی به دروازه نداشت. در دقیقه 36 و با یک حرکت خوب توسط شاهین سرخپوشان ، میلاد دریانوردی پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک ضربه از پای راست دروازه پرسپولیس را باز کرد تا بازی مساوی شود. پرسپولیس سپس سعی در حمله داشت اما نتوانست نیمه اول را با تساوی به پایان برساند.

803

اوایل نیمه دوم پرسپولیس بازی را دوباره با یک حمله آغاز کرد و در دقیقه اول سعی کرد دروازه را باز کند اما سرخ ها توسط شاهین بندر امیری مدافع خوب گرفتار شدند. در دقیقه 49 پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و سپس مهدی ترابی با یک موقعیت عالی موقعیت مهدی عبدی را ایجاد کرد اما ضربه سر بازیکن توسط مدافع حریف از روی خط برگشت داده شد. در دقیقه 59 مهدی ترابی به محوطه جریمه پرسپولیس حرکت کرد اما ضربه این بازیکن راهی دروازه نشد. در دقیقه 62 و با پاس احسان پهلوان از سمت چپ ، نوراللهی با ضربه سر دروازه شاهین بندر امیری را باز کرد. در دقیقه 78 وحید امیری با دفاع شاهین برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. ترابی هم از این موقعیت برای زدن گل سوم تیمش استفاده کرد. در دقیقه 86 و روی یک پاس عمقی ، مهدی عبدی حریف تک به تک با شاهین دروازه بان بود و توانست با ضربه پای راست دروازه تیم را باز کند. بعد از صعود دانش آموز یحیی گل محمدی از بوشهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ، اتفاق خاصی رخ نداد.

داور: روح الله شریفی

کمک: محمد راهی و حمیدرضا افشون

کارت زرد: محمدرضا میمدی از شاهین بندر عامری

ترکیب شاهین بندر عامری: غلامرضا سارتلیان ، محمدرضا میمدی ، محمد احمدلو ، حسن خلیلی ، محمد رهاور ، امیر ابی (55- قراگشلو) ، میلاد داریانوردی (70- الیاس صابری) ، صادق مرادزاده ، عباس صفری (55- علیرضا قنبری) ، مهدی م چاهوتاه) ، داوود جان.

سرمربی: رضا نظرزاده

ترکیب تخت جمشید تهران: بوژیدار رادوشوویچ ، فرشاد فرجی ، سید جلال حسینی ، مهدی شیری ، سعید آقایی (70- وحید امیری) ، احمد نوراللهی (82- مهدی شریفی) ، میلاد سرلک ، احسان پهلوان (89- علیرضا خدائی) ، علی شجاعی (46-) مهدی ترابی) ، عیسی آل کثیر (81 مهدی مهدیخانی) و مهدی عبدی.

سرمربی: یحیی گل محمدی

دکمه بازگشت به بالا