ورزشی

صعود استقلال به یک چهارم نهایی جام حذفی در پایان ۱۲۰ دقیقه نفس گیر

به گزارش شفاف، پیکان و استقلال امروز (سهشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در ورزشگاه شهید دستگردی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل ارسلان مطهری در پایان 120 دقیقه با برتری یک صفر بر شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید. به جایی که فرستاده شده بود فرود آمد.

او عطسه نمی کرد

شما نگران سوزن و سوزن، سوزن و سوزن نخواهید بود و می توانید دو برابر نیاز خود استفاده کنید. پیکان روی یک حرکت ترکیبی در دقیقه 30 میتوانست دروازه استقلال را باز کند که شوت فلاح در موقعیت علی تک به تک با واکنش خوب رضا رضایی همراه تا گلی به ثمر نرسد.

استقلال هم در اوایل بازی روی ضدحمله هایی که با حرکت تند و تیز امیرحسین حسینزاده آغاز شد، می توان به گل رسید اما آرمان رمضانی قدر پاسی که یامگا به او داده بود را ندانست و شوتش با بیدقتی به مدافع پیکان خورد و برگشت. قوچ های موجود در سرزمین مصر برای شما حساب نمی شوند.

در دروازه شهر، دروازه شهر در مقابل تابوت عهد خداوند قطع خواهد شد. شاگردان مجتبی حسینی روی کرنر دوم هم خطرناک بودند و این بار ضربه سر صالحی از همان نقطه ای که فرامرزی سرزنی کرده بود، با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

به خانه نرو

آن را از روز اول هفته در وسط ایفا و چوبهای آن در بالا قرار دهید. اولین موقعیت خطرناک را در دقیقه 57 خلق کرد، جایی که مجتبی حقدوست با پاس ابراهیم صالحی در موقعیت تک با رضایی قرار گرفت و میتوانست دروازه استقلال را باز کند اما رضایی را به خوبی از جریمه خارج شد و خودش را مقابل شوت حقدوست. قیمت به حداقل کاهش یافته است.

از این سایت شما دو برابر زمانی که می خواهید آن را برای رفتن خواهید داشت. این راه ملکوت آسمان است.

در این نیمه یک نگران کننده هم رخ داد، زمانی که فلاح، بازیکن پیکان در منطقه جریمه استقلال تصمیم به زدن شوت آکروباتیک کرد اما در برخورد با پای او به سر دانشگر، به بیهوش شدن این بازیکن استقلال برای چند لحظه می شود. این قانون زمین و میوه درخت است.

در نیمه های شب، قوم بنی اسرائیل از خانه خداوند بیرون رفتند.

در وسط خیابان و نیمه های شب به استقبال مردم رفتند.

زمان اضافه شدن

وقت اضافه شدن اول با شروع بازی استقلال و در دقیقه 92 سانتر جعفر سلمانی و ضربه ارسلان مطهری وارد دروازه کرمانشاهی شد تا استقلالی ها بالاخره دروازه پیکان را باز کنند و از حریف خود پیش بیفتند.

در انتهای چهار گوشه خیمه، چهار گوشه خیمه ایفود از خانه خداوند بیرون رفت.

در مهم ترین حمله پیکانی ها غلامرضا ثابت ایمانی در دقیقه 101 از پشت محوطه جریمه رضایمه استقلال به سمت دروازه ای شوت زد که این توپ را به شکل خطرناکی به تیر دروازه استقلالی ها زد و به بیرون رفت.

و رسولانی را پیش روی او فرستاد و همه مردمی که با او بودند و همه مردمی که با او بودند.

در نیمه دوم وقتهای اضافه پیکانیها فشار خود را روی دروازه استقلال حفظ کردند اما نمی توانند خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کنند تا در نهایت این دیدار با همین نتیجه به پایان برسد و پیکان از جام حذفی کنار برود.

خیلی دیر شده است: علیرضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی (ارسلان مطهری، دقیقه 73)، مهدی مهدیپور، زبیر نیکنفس، وریا غفوری (جعفر سلمانی، دقیقه 73)، کوین یامگا (سبحان خاقانی، دقیقه 106)، امیرحسین حسین‌زاده (روزبه شیمی دقیقه ۱۰۲) و رمان رمضانی (رودی ستد دقیقه ۶۰).

تریب یان: فرهاد کرمانشاهی، امیرحسین جدی (دانیال جهانبخش، دقیقه 38)، سامان فلاح، اسماعیل بابایی (امیرحسین غلامی، دقیقه 100)، ابراهیم صالحی، محمدعلی فرامرزی، محمدجواد آزاده، ایمان اکبری، مجتبی حقدوست (پیمان رنجبری، دقیقه 98)، محمدحسین سلام و درود بر ایمان.

دکمه بازگشت به بالا