ورزشی

صعود سه آزادکار ایران به نیمه نهایی/تقابل محمدیان با کایل اسنایدر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، رقابت های مقدماتی اوزان 61، 65 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان امروز (شنبه) در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است.

در وزن 61 کیلوگرم رضا اطري در ور 1 ب سلمه 11 بر 1 بسير علي لي از مقدونيه را از پيش رو رحدة. وی در دور بعد اسلام بازرگان اف از آذربایجان را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 6 بر 3 گئورگی وانگلوف از بلغارستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. اطری در ین تاحت به مصاف نارمانداخ از مغولستان می‌رود.

در وزن 65 کیلوگرم رحمان عموزاد خلیلی در دور نخست با نتیجه 8 بر یک سوک یون از کره جنوبی را شکست داد. وی در دور بعد اسماعیل موزوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. و در این مرحله با نتیجه 13 بر 2 عادل اوسپانوف از قزاقستان از صدرنشینی کنار رفت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عموزاد خلیلی در این مرحله به مصاف حاج علی قهرمان جهان و دارنده مدال های نقره و برنز المپیک از آذربایجان می رود.

در وزن 97 کیلوگرم محمد حسین محمدیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر ساموئل شار از سوئیس را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مگامد زاخاریف از اوکراین را با نتیجه 8 بر 5 شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. محمدیان در دیدار نیمه نهایی به مصاف کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان می رود.

مسابقات مرحله نیمه نهایی اوزان فوق ساعت 19:30 صبح (شنبه) برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا