ورزشی

صعود سپاهان به صدر/ استقلال در نقش جهان غافلگیر شد

به گزارش اخبار ورزشی؛ در هفته پانزدهم لیگ برتر ، تیم های سپاهان اصفهان و استقلال تهران از ساعت 17:10 امشب در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می روند.

این دیدار در دقیقه اول با حمله سپاهان آغاز شد. محمدرضا حسینی در دقیقه 3 بازی با حمله به استقلال در نیمه راه ، شوت خود را به سمت دروازه آبی ناکام گذاشت. دو دقیقه بعد از این وضعیت ، امید نورافکن با رسیدن به محوطه جریمه استقلال ، شوت دروازه مظاهری را شلیک کرد که مظاهری توپ را به کرنر فرستاد و سپس عزت الله پورقاز با ضربه سر دروازه استقلال را در هیچ کجا زد. استقلال سپس اولین حمله خود به سپاهان را برنامه ریزی کرد. در دقیقه 8 بازی استقلال از حمله از نیمه چپ سپاهان برتری داشت اما ضربه ارسلان مطهری نتوانست موثر عمل کند. در دقیقه 9 بازی فرشید اسماعیلی با حمله به محوطه جریمه سپاهان پیش افتاد اما ضربه این بازیکن نتوانست دروازه زرد اصفهانی را تهدید کند.

در دقیقه 14 سپاهان گل اول بازی را به ثمر رساند. سجاد شبازباز در محوطه جریمه استقلال و با ارسال پاس توسط سپاهان و تخلف عارف غلامی ، مدافع آبی ها حضور داشت و توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند. سپاهان پس از این گل سعی در مدیریت بازی داشت و با پیروزی در نیمه اول خود را به رختکن رساند و در مقابل آبی پوشان سعی کرد هرچه زودتر گل خورده را جبران کند. در دقیقه 23 ، سپاهان بار دیگر دروازه استقلال را به کرنر تهدید کرد ، اما رشید مظاهری موفق شد ضربه سر محمدرضا حسینی را مهار کند. در دقیقه 35 استقلال گل دوم را به ثمر رساند. سجاد شبازباز با فرار از محوطه جریمه استقلال ، با ضربه ایستگاهی در موقعیت قرار گرفت و توانست روی پاس دقیق سروش رفیعی گل دوم بازی را به ثمر برساند. بعد از گل دوم ، استقلال شکلی نامنظم به خود گرفت و در نیمه اول نتوانست کاری از پیش ببرد که این مسئله کار را برای آبی پوشان سخت کرد. در پایان تلاش استقلال برای کاهش اختلاف بی نتیجه بود تا اینکه در نیمه اول بازی با برتری 2-0 سپاهان به پایان رسید.

34

نیمه دوم برای هر دو تیم مهاجم آغاز شد و در پنج دقیقه اول آنها توانستند تعداد گلهای بازی را افزایش دهند. استقلال در دقیقه 48 با مرادی موقعیت تک به تک را تجربه کرد اما تاخیر این بازیکن باعث شد مدافع سپاهان توپ را مسدود کند. تیم زرد میزبان نیز شانس زیادی برای افزایش تعداد گل خود داشت اما نوازز در آخرین لحظه نتوانست به توپ برسد. در آخرین لحظه استقلال ، سپاهان از میانه میدان دروازه حریف را تحت فشار قرار داد تا بتواند دروازه حریف را باز کند ، اما قدرت حمله تیم به حدی نبود که دروازه میزبان را با خطر جدی روبرو کند. سپاهانی ها با این پیروزی 28 امتیاز کسب کردند و در راس تیم جای استقلال را گرفتند و آبی ها با 26 امتیاز باقی مانده و به مقام دوم سقوط کردند. اگر یکشنبه پرسپولیس مقابل پیکان پیروز شود ، جای استقلال را در جایگاه دوم قرار می دهد و آبی ها به مقام سوم سقوط می کنند.

داور: سید وحید کاظمی

کمک: محمدعلی پورمتقی و رحیم حاجیلو

تیم سپاهان: پیام نیازمند ، محمد نژاد مهدی ، عزت الله پورقاز ، دانیال اسماعیلی فر ، امید نورافکن ، محمد کریمی ، جلال علی محمدی ، سروش رفیعی (81- یاسین سامانی) ، محمدرضا حسینی (73- محمدرضا خلعتبری) ، محمد محبی ، سجاد نوازاده

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب استقلال: رشید مظاهری ، سیاوش یزدانی (59- محمد حسین مرادمند) ، محمد دانشگر ، عارف غلامی (59- محمد نادری) ، وریا غفوری (80- محمد حسین فلاح) ، بابک مرادی ، آرش رضواند (80- مسعود ریگی) ، مهدی مهدی پور ( 59- سید احمد موسوی) ، فرشید اسماعیلی ، مهدی قائدی و ارسلان مطهری

سرمربی: محمود فکری

دکمه بازگشت به بالا