ورزشی

صعود نادال به یک‌هشتم‌نهایی رولان گاروس

دور سوم تنیس رولان گاروس از روز جمعه آغاز می شود. در مهمترین مسابقه رافائل نادال شماره دو جهان با استفانو تراوالیا روبرو شد و 3 بر صفر پیروز شد. این تنیسور اسپانیایی در ست اول حریف ایتالیایی خود را با نتیجه 6-1 شکست داد و در ست دوم با نتیجه 6 بر 4 پیروز شد. نادال با نتیجه 6 بر 0 سوم شد.

در مسابقه دیگر ، دومینیک به مصاف رود کاسپر رود رفت و به راحتی حریف خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. در ست دوم 6 بر 3 پیروز شد و در ست سوم 6 بر 1 حریف خود را شکست داد.

الکساندر زورف با نتیجه 3 بر صفر مارکو سچیناتو را شکست داد. این تنیسور آلمانی ست اول را با نتیجه 6-1 به سود خود برد. وی در ست دوم با نتیجه 7 بر 5 حریف خود را از ایتالیا شکست داد و سپس 6 بر 3 پیروز شد.

دیگو شوارتزمن با نتیجه مشابه گومبوس را شکست داد اما استن واورینکا برای جلوگیری از مرحله یک چهارم نهایی مقابل هوگو گاستون شکست خورد.

یانیک زنر ، سباستین کوردا و فریتز نیز به مرحله بعدی صعود کردند.

در بخش بانوان ، سیمونا هالپ با نتیجه 2-0 آماندا آنیسیمووا را شکست داد. اولین شانس برای قهرمانی با نتیجه 6 بر صفر و 6 بر یک حریف خود را به راحتی شکست داد.

النا سویتولینا با تصمیمی مشابه مقابل الکساندرووا پیروز شد. شماره شش جهان در ست اول با نتیجه 6 بر 4 حریف خود را شکست داد و سپس 7 بر 5 پیروز شد.

کیکی برتنس نیز با پیروزی 2-0 به دور بعد راه یافت. او هر دوست را با نتیجه 6 بر 2 به سود خود تمام کرد.

دکمه بازگشت به بالا