صعود نادال به یک‌هشتم‌نهایی رولان گاروس

دور سوم تنیس رولان گاروس از روز جمعه آغاز می شود. در مهمترین مسابقه رافائل نادال شماره دو جهان با استفانو تراوالیا روبرو شد و 3 بر صفر پیروز شد. این تنیسور اسپانیایی در ست اول حریف ایتالیایی خود را با نتیجه 6-1 شکست داد و در ست دوم با نتیجه 6 بر 4 پیروز شد. نادال با نتیجه 6 بر 0 سوم شد.

در مسابقه دیگر ، دومینیک به مصاف رود کاسپر رود رفت و به راحتی حریف خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. در ست دوم 6 بر 3 پیروز شد و در ست سوم 6 بر 1 حریف خود را شکست داد.

الکساندر زورف با نتیجه 3 بر صفر مارکو سچیناتو را شکست داد. این تنیسور آلمانی ست اول را با نتیجه 6-1 به سود خود برد. وی در ست دوم با نتیجه 7 بر 5 حریف خود را از ایتالیا شکست داد و سپس 6 بر 3 پیروز شد.

دیگو شوارتزمن با نتیجه مشابه گومبوس را شکست داد اما استن واورینکا برای جلوگیری از مرحله یک چهارم نهایی مقابل هوگو گاستون شکست خورد.

یانیک زنر ، سباستین کوردا و فریتز نیز به مرحله بعدی صعود کردند.

در بخش بانوان ، سیمونا هالپ با نتیجه 2-0 آماندا آنیسیمووا را شکست داد. اولین شانس برای قهرمانی با نتیجه 6 بر صفر و 6 بر یک حریف خود را به راحتی شکست داد.

النا سویتولینا با تصمیمی مشابه مقابل الکساندرووا پیروز شد. شماره شش جهان در ست اول با نتیجه 6 بر 4 حریف خود را شکست داد و سپس 7 بر 5 پیروز شد.

کیکی برتنس نیز با پیروزی 2-0 به دور بعد راه یافت. او هر دوست را با نتیجه 6 بر 2 به سود خود تمام کرد.

خروج از نسخه موبایل