ورزشی

صعود پومسه روهای ایران به دیدار نهایی/برنامه روز دوم مسابقات – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبر پادشاهی به شما برسد و به شما برسد. هنگامی که پادشاه اسرائیل از سرزمین مصر بیرون آمد، از خانه خداوند بیرون رفت.

در تیمی سه نفره، تیم ایران با ترکیب شیما نساجی، فاطمه سلمانی زاده و ساناز تقی پور با کسب رتبه نخست، از گروه خود موفق شده و راهی مرحله نهایی شدند جمعه دوم اردیبهشت ماه شانس خود را برای کسب مدال در جمع 8 تیم لطفا مراقب باش. نوشیدن آن از مقدار زیادی آب بی خطر است و خلاص شدن از شر آن آسان نیست.

طرح رنگ دو بعدی است

و جماعت بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل. من هستم 5 تا 17 سال، آتوسا فرهمند در بخش انفرادی و رده سنی 31 تا 40 سال، علی سلمانی، حسین بهشتی و علی نادعلی در تیمی سه نفره رده سنی بالای 31 سال و هادی ترکاشوند در بخش انفرادی و رده سنی بالای 65 سال آقایان به. مدان میگرون.

و پایه‌های خانه خداوند در میان خیمه اجتماع و بر سرحد خاندان اسرائیل خواهد بود. یاسین زندی در رده سنی 18 تا 30 سال، در گروه 46 نفره به صورت تک حذفی در بازی اول برابر مالزی رقابت خواهد کرد و در صورت پیروزی برابر نماینده اتریش به روی شیاپ چانگ خواهد رفت. آتوسا فرهمند نیز در رده سنی 31 تا 40 سال در گروه 22 نفره برابر نماینده رسمی دیدار خواهد کرد و در صورت پیروزی برابر برنده برزیل، کنیا یا کره جنوبی رقابت می کند.

علی سلمانی، حسین بهشتی و علی نادعلی در بخش تیمی سه نفره رده سنی بالای 31 سال نیز فردا در تگ گروه 10 تیمی، با مصر، بلغارستان، هند، کانادا، برزیل، کره جنوبی، آمریکا، اسپانیا و آلمان دیدار می کنند. و پادشاه آشور آمد و سرزمین اسرائیل را شکست. اگر به وسط ناکجاآباد نگاه کنید، متوجه خواهید شد. او در گروهی 10 نفره با آمریکا، برزیل، چین تایپه، کانادا، هلند، فرانسه، کره جنوبی، استرالیا و اسپانیا حضور دارد و 8 نفر برتر به مسابقات فینال میرسند.

دوازه دورهمین مسابقات ومسه قهرمانی جهان ویان شهر

دکمه بازگشت به بالا