ورزشی

صعود چهار تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر ووشو – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، رقابت‌های دور برگشت شانزدهمین دوره لیگ برتر ووشو مردان جام «سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی» که از سه‌شنبه ۲ اسفندماه به میزبانی آکادمی ملی ووشو در مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده بود، امروز چهارشنبه ۳ اسفندماه طی دو نوبت صبح و بعد از ظهر نیز پیگیری شد.

این پیکارها با حضور ۹ تیم در دو گروه پیگیری می‌شود. در گروه یک تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت ووشو زرین رود خدابنده، پارس جنوبی، هیئت ووشو نور و باشگاه مقاومت حضور دارند. همچنین در گروه دوم نیز پاس فراجا، شورا و شهرداری شهریار، هیئت ووشو بندر ماهشهر و باشگاه قهرمانان شاهرود با یکدیگر رقابت می‌کنند.

با توجه به پایان دور برگشت و اتمام مرحله گروهی، به ترتیب تیم‌های دانشگاه آزاد و پارس جنوبی از گروه یک و پاس فراجا و هیئت ووشو بندر ماهشهر از گروه دو راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.‌

دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی و فینال شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشو صبح روز پنجشنبه (۴ اسفندماه) برگزار می‌شود که بر اساس برنامه تیم دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف هیئت ووشو بندر ماهشهر می‌رود و پاس فراجا با پارس جنوبی دیدار خواهد کرد. فینال این مسابقات عصر فردا (پنجشنبه) برگزار و تکلیف تیم قهرمان مشخص خواهد شد.

نتایج روز دوم و پایانی مرحله گروهی دور برگشت لیگ برتر ووشو مردان به شرح زیر است:

زرین رود خدابنده ۸ – هیئت ووشو نور ۲
دانشگاه آزاد اسلامی ۱۰ – باشگاه مقاومت ۴
هیئت ووشو بندر ماهشهر ۷ – پاس فراجا ۷
دانشگاه آزاد اسلامی ۱۰ – پارس جنوبی ۴
باشگاه مقاومت ۱۰ – هیئت ووشو نور ۲
هیئت ووشو نور ۲ – پارس جنوبی ۱۰
شورا و شهرداری شهریار ۵ – پاس فراجا ۷

دکمه بازگشت به بالا