ورزشی

صنعت نفت بی‌رحم در آبادان، شکننده در خانه حریفان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یکی از تیم های خوب این فصل است همخوانی داشتن این لیگ برتر بود که در آخر هفته هشتم با 14 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت و فقط به دلیل تفاضل گل کمتر از گل گهر بود.

دانش آموز کوروش پوموسوی تا پایان هفته هشتم ، آنها در لیگ بیستم 14 امتیاز با 4 پیروزی ، 2 تساوی و 2 شکست کسب کرده بودند. آنها در حالیکه در 100٪ بازیهای خانگی خود پیروز شده اند و بهترین تیم در بازیهای خانگی هستند ، به این نتیجه رسیده اند. اما در طرف مقابل آنها هرگز پیروز نشدند و فقط 2 امتیاز با 2 تساوی و 2 شکست کسب کردند.

نفت خیزان آبادان 4 بار در خانه بازی کرده و به ترتیب پیکان ، ذوبانا ، گل گهر و تراکتور را شکست داده اند تا 100 درصد امتیاز میزبان را از حریف خود بگیرند و یک تیم B شوند. رحم در خانه.

دانش آموزان پوموسوی آنها 4 بار مقابل حریفان به میدان رفته اند که به پرسپولیس و آلاک آلومینیوم و از استقلال باخته اند شهرخودرو آنها با یک تساوی موافقت کرده اند.

آبادانی در این فصل 9 بار موفق شده دروازه حریف را باز کند که یکی از آنها توسط مدافع تیم حریف ثبت شد و بازیکن این تیم موفق به زدن 8 گل از جمله کاپیتان باتجربه شده است. شان دانش آموزان ریکانی او فقط 5 گل برای زدن بیش از نیمی از گلهای تیم به ثمر رسانده است.

صنعت نفت با 4 برد ، بدون تساوی ، بدون شکست ، 7 گل زده ، 3 گل خورده و 12 امتیاز و در جدول خانگی با 2 تساوی ، 2 شکست ، 2 گل بهترین عملکرد را دارد. با 4 گل زده و 2 امتیاز در رده چهاردهم جدول خارج از خانه قرار گرفت که عملکرد کاملا متفاوت آنها در بازی های خانگی و خارج از خانه را نشان می دهد.

دکمه بازگشت به بالا