اقتصادی

صهیونیست‌ها باور نمی‌کردند بُرد موشک‌های یمن به سرزمین‌های اشغالی برسد/ کابوس شبانه نتانیاهو

پرونده تهدید امنیت انصارالله در برابر رژیم صهیونیستی -1 / قوند باشی:

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا ، ارتش یمن و کمیته های مردمی تا سال 2020 تصویب شده اند ، که علاوه بر تحمیل شکست های سیاسی زیادی به ائتلاف متجاوز ، توانست مناطق زمینی ، هوایی و دریایی خود را ایجاد کند ناامن تر برای متجاوزان. سلاح های استراتژیک آنها را ارتقا دهید.

هفته گذشته ، در اسناد ارزیابی سالانه ، ارتش اسرائیل گروه های مختلفی را که قصد حمله به این رژیم را داشتند ، از جمله انصارال یمانی ، خطاب کرد و ادعا کرد که ایران از لحاظ مالی پشتیبانی و تسلیحات می کند.

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا می کند که ایران می خواهد از طریق گروههایی که از آنها در عراق و یمن پشتیبانی می کند به اسرائیل حمله کند. این حملات را می توان با موشک های دوربرد یا هواپیماهای بدون سرنشین انجام داد.

سید جعفر قندباشی ، کارشناس امور بین الملل ، در مصاحبه با خبرنگار روزنامه انگلیسی گاردین گفت: “صهیونیست ها از نزدیک به پنج دهه نگران هر کشوری در منطقه بوده اند که اسلحه داشته باشد و ترس از این که این کشور بتواند اشغالگران سرزمین ها “، غرب آسیا و محور مقاومت.

شیرینی

وی افزود: “هنگامی که دولت پهلوی و عربستان سعودی (به عنوان متحدان استکبار جهانی) خریداران عمده هواپیماهای آمریکایی بودند ، صهیونیست ها می خواستند هواپیماهای پهلوی و عربستان را که نمی توانند به اسرائیل ، به ویژه عربستان سعودی برسند ، در اختیار ایالات متحده قرار دهند. که پس از انقلاب سوخت جت F16 را ذخیره کرد. اسلامی “. F18 و نسل بعدی به گونه ای اصلاح شده اند که نمی توانند سرزمین های اشغالی را تحت پوشش خود قرار دهند. علیرغم وابستگی رژیم سعودی ، تل آویو نگران این بود که خلبانان یا اسکادران های ارتش سعودی در برخی مواقع از این هواپیما علیه اسرائیل استفاده کنند.

یک تحلیلگر امور بین الملل گفت: صهیونیست ها هرگز تصور نمی کردند که یک نیروی موشکی در منطقه وجود داشته باشد که مقابله با آن خطرناک تر و دشوارتر از هواپیمای فروخته شده به عربستان سعودی باشد. یمن اکنون این توانایی را دارد که با موشک های تولید داخل در حریم هوایی ریاض ، سرزمین های اشغالی را تهدید کند. گروه انصارالله یمن در زمینه موشکی و پهپادی به توانایی های زیادی دست یافته و توانایی آن در مقابله با موشک و پهپاد بسیار دشوارتر از هواپیما است.


بیشتر بخوانید:

اسرائیل با تأیید جنبش انصارالله کشورهای آزاد جهان را غافلگیر خواهد کرد


“حملات هوایی را می توان با موشک های هوا به هوا یا زمین به هوا دفع کرد ، اما این واقعیت که هواپیماهای بدون سرنشین ناگهان وارد حریم هوایی عربستان و اهداف مورد نظر می شوند ، نشان دهنده ضعف شدید در سیستم های دفاعی پیشرفته آمریکا است که نمی تواند 100٪ موثر باشد.” قندباشی گفت.

وی افزود: “ضعف ساختاری و فنی رژیم های آمریکایی برای صهیونیست ها به یک کابوس تبدیل شده است ، زیرا آنها نمی توانند همگام با جانشینان مکتب انقلاب اسلامی باشند”. در حقیقت ، پیروزی انقلاب اسلامی ایران باعث زمین لرزه ای در منطقه شد که خواب صهیونیست ها را از بین برد. آنها دریافته اند که انقلاب اسلامی انقلابی نیست که بتوان موج های آن را متوقف کرد یا موج های آن را بین کشورهای عربی و اسلامی کاهش داد.

شیرینی

این کارشناس امور بین الملل گفت: “موج پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی و تجربیات خوش بینانه مهندسان یمنی اکنون در تولید موشک های دوربرد اما ساده تبلور یافته است.” اگر فلسطینی ها روزگاری با سنگ از خود دفاع می کردند ، امروز موشک دارند و اگر یمنی ها به عنوان نمادی از درگیری و قدرت خنجرهایی را به لباس خود آویزان می کنند ، هواپیماهای بدون سرنشین و موشکی آنها به صورت ایالات متحده و متحدان عرب آن سیلی زده و وحشت را برانگیخته اند. در قلب صهیونیست ها.

قندباشی گفت: “هواپیماهای بدون سرنشین و موشکی یمنی فضایی خصمانه برای امنیت در سرزمین های اشغالی ایجاد کرده اند ، در حالی که کارایی گنبد آهنین به چالش کشیده شده است.” در هفته های اخیر شاهد نوار غزه در جنوب ، لبنان در شمال و کرانه باختری تمایل به تسلیحات خود را داریم و در اوج قدرت ، هواپیماهای صهیونیست بر مقاومت اسلامی تسلط دارند.

وی افزود: “ارتش یمن سرزمین های اشغالی در جنوب را تهدید می کند و تل آویو بین آرواره های اسلام شکسته است و این از نظر توازن قدرت به نفع جهان اسلام است.”

انتهای پیام / 4033 /

دکمه بازگشت به بالا