اقتصادی

صیانت از مرزهای شناخته ­شده بین­‌المللی اجتناب­‌ناپذیر است

رسالت آخوندها و سیاست خارجی، شورایی با صدور بیانیه، هرگونه تحرک در خصوص تحرکات اخیر در اطراف منطقه قفقاز جنوبی، رسانه های کردی: حفظ شدت مرزایی شناخته بین آخوندها و تکمیل زمین به عنوان در نتیجه اجتناب از آن ضروری است.

به نام گذرش، سیاست اخبار، امور مردم، آنا، کمیسیون آمنه ملی و سیاست خارجی، شورای شورای اسلامی به رهبری بیانی، با بیانیه ای در مورد مکان های مطرح.

متن کاملی که بیان ایشان کجاست با توضیح زیر است:

به نام او

کمیسیون امنیت و سیاست خارجی، شورای اسلامی با عنوان کمیسیون تخصصی، کانادا، بررسی امنیت و سیاست خارجی که در حال انجام است. جلسات متعدد در حال برگزاری است. ثبات و امنیت منطقه کماک نمید.

با عرض پوزش، ترتیبات امنیتی و سیاسی وجود ندارد، حرکت های مثبتی وجود دارد.

کمیسیون، امکانات و سیاست خارجی، مجلس شورای اسلامی و تفسیر اردن، تحولات و اهمیت موضوع حقانیت، نقطه تایید، حفظ آن ضروری است. جمهوری اسلامی ایران، کشورهای منطقه را به رعایت حُسن همجواری فرا می‌خواند و بدیهی می‌دهد که برابر با فتنه‌گری‌هایی است که توسط صهیونیسم بین الملل و ناتو در منطقه در قالب طرح‌های توطئه آمیز ژئوپولیتیکی دنبال می‌شود واکنش مناسب، قاطع و به موقعیتی که می‌خواهد داشته باشد و موهوم تاریخی است. بلند پروازی های که صلاح و مینا بایدر را وتو میکند، نقش رئالیسم تاریخی و تعهدات ژئوپلیتیکی در منطقه میدان دارد.

کمیسیون، امنیت و سیاست خارجی؛ کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا