ورزشی

ضرر بزرگ مالی به کرونا ، فدراسیون جهانی تنیس



شیوع تاج باعث آسیب جدی به فدراسیون جهانی تنیس شد.

به گزارش اخبار ورزشی ، به نقل از وب سایت بازی ، دیوید هیگیتی ، رئیس فدراسیون جهانی تنیس ، درباره ضررهای سنگین مالی فدراسیون ابن پس از لغو رقابت و اتفاقات شیوع کرونا گفت: تحت تأثیر کورونا ، شرایط برای فدراسیون جهانی تنیس بسیار دشوار شده است و آنها را دنبال می کنند. برنامه های دولت انگلیس در این زمینه

در همین راستا ، بسیاری از نیروها و افراد به دلیل حمله خود هیگلتی ، رئیس فدراسیون جهانی تنیس ، با کاهش حقوق مواجه شده اند.

وی در بخش دوم سخنان خود گفت: شیوع بیماری قلبی عروق ویروس کرونا هزینه های فدراسیون را 50 درصد برای کناره گیری رویداد کاهش داده است. وی گفت: “بیش از 900 رویداد در بخش های مختلف تنیس حداقل تا ژوئیه 2020 لغو شده است و اکنون اوضاع بسیار چالش برانگیز و حساس است.” ما باید بتوانیم در کوتاه مدت تصمیمات سخت و حساسی بگیریم تا تنیس برای آینده حفظ شود.

همچنین برای اولین بار تأیید کرد که درآمد این اتحادیه در سال 2019 رشد قابل توجهی داشته و به 80 میلیون یورو در سال رسیده است.

انتهای پیام


کلیه محتوای این سایت بر پایه سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به بازنشر می نماید، لذا مسوولیت نوشته های سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه بر خط اخبار ورزشی هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا