اقتصادی

ضیافت قاتلان؛ قاتل سردار سلیمانی میهمان قاتلان خاشقچی

به گذرش گروه بیل ملال خبر گازری فارس، «مایک پامپو» وزیر خارجه اسبق ایالات متحده است که مدعی است رژیم ایران به عنوان «شیطان فرقه سالاری» تشکیل شده است که هدف آنها نابودی، آمریکا و آمریکا را دنبال می کند. اسرائيل.

اگر شما یک شبکه خبری عربستان سعودی هستید، من میکارد را همراهی کردم، همانطور که رویکرد می گوید، “جو بایدن” رئیس مخاطبان آمریکایی، که دوست اوست، که با مردم غرب آسیا سروکار دارد، از کردها انتقاد می کند.

پامپئو در کجاست همراه گیفت: «میدانیم رحیم ایران کیست. این دکترین سالاراهی شیطانی است، همان طور که نبودی هم همین است، آمریکا و اسرائیل دیوانه شده اند.»

رئیس جمهور سابق سازمان، جاسوس آمریکایی تسلیحاتی، چه میزان پل بدیم.

وزیر امور خارجه پیشین آمریکا گفت: میدانیم خاآنها (ایران) نخستین بر درباره تاریخچه برنامه (هستای) دروق گفتند.

یکی از وزیران امور خارجه سابق آمریکا گفت: «میدانیم خاآنها (ایران) برنامه نخستین بار دربار تره‌چه (هیستایی) دروق گفتند. آلت آینکه ما شارا با کاسانی کا دربارا برنامه هستهایشان دروگ گفتند کانیم یادداشت فراتر از مین است.

بالاخره وساطت آغان بین آخوندها، ایرانیان و گسترش ایران بسیار گسترده است.

پامپو خواستار به کارگری مکانیزمی شاد تا آتمانان محسول چود که ایران به بایبندی NPT بازگردد.

وزیر امور خارجه سابق آمریکا گفت: معاهده NPT بین آخوندها هدفی است که هدف آن گسترش تسلیحات هشتایی و تسلیحات متعصب ارتش ایران است.

وی در پاسخ افزود: کجای درباره، برنامه مجمع مشترک پاها (پرجام) آشیانه در یک دربار NPT، توافق ایران، کردستان، پایپند پاشاد است و آمریکا خارج از ناهید است.

وزیر امور خارجه اسبق ایالات متحده آمریکا، فعلی، شاکی وتوی NPT با میانجیگری ایران، شدت مشاجره بین آخوندها، ایران، عطامی، تا کانون، گازارشی درباره، وتو، جایی که معاهده میانجیگری ایران گسترده است، Nakrada Ast.

معاهده جلوگیری از تسلیحات ATMI DR SAL 1968 روشهای کشش و کشش امضا و دور سال 1970 1995 شکل محدودی از گسترش سفت کردن دارد.

کجاست عهدنامه بین میلی را 191 کاشور آز حکم 5 کاشور درایی، لشکریان هاستایی (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه و چین) که توسط کاردهند امضا شده است. قافیه ای صهیونیستی با عنوان تنها درنده، لشکریان حستایی، در منطقه غرب آسیا، همچنان از عین پیمان بن الملالی خدری میکند. کجاست رژیم بایش به عنوان 100 لهک هوستایی در زرادخانه خود دشته و پایه مواد گذرشا شکافت پی کافه برا ساچت 200 پمپ اتمی خنجر را نض درد.

یکی از وزیران خارجه سابق آمریکا به نام آدام با همراهی عربی پاسخی را اضافه کرد: «این (ایران) با برنامه ای بیرون آمد که آدرسی دارد که می خواهید از میکند استفاده کنید. (امما) نپتی همچانان پاپرگاست. ایران خط بین آخوندها، ایران و عطامی را قطع می‌کند، رد راس، و «مسئله شدت اوضاع در روسیه کجاست؟»


مایک پامپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا با همراهی شبکه العربیه

شبکه خبری عربی، زمانی، به عنوان پامپو، درباره، عملیات نظامی، جایگرین، دولت، بایدن، درباره، مجبور، کردستان، ایران، ایران

وی گفت: «از تاریخ نخوایم خلیل که با تو همراهی کردم. از مدیر سیا بودوم و سپس و وزیر بیرون شادم. بوهتر استکه از مصدر بخش نظامی موضوع نظریه پرداز من کجاست؟

پامپئو افزود: منطق وضعیت آمریکا کجاست، شرایط رژیم در آمریکا و دوستان، متحد و شرکای، منطقه ای را که در آن امن هستید اداره نکنید، شما تفنگ دارید، همانطور که ایران سلاح دارد، این پایان پدا نکند است.»

و اگر کسی ممکن است ادعا کند که اجازه می دهد، لازم است فرصتی برای اطمینان دادن به شما در مورد توافق با یک ماشین داشته باشید، و ایالات متحده مایل است یک گام به جلو بردارد. پامپو اخراج شده و هزینه ایالت ایالات متحده آمریکا را ایران پرداخت کرده است.

یکی از وزیران خارجه سابق آمریکا گفت: «ایران همچنان مسئول تامین مالی حزب الله است و همچنان مسئول حماس، پرداخت مایکیند است. Anha Hamchanan der Hal با PA GROHEHI TRUSTISTY DR SIRTASER JHAN HASTAND. متانوید شاما مسدود کننده منابع (درامادی) و آن شویم است. بررسی های آنها هومن به انجم توسط میپردازند. آنها همچنان به آزمایش مشخا میپردازند. همچنان برنامه تسلیحات من خود را بیش می برند.

پامپئو پاسخی اضافه کرد: من در شام درباره هستم، موضوع آتمانان میدهم، حر دلاری، مثل ریتم ایران، میرود، کجاست و وقت آن نیست، مطالب زیادی در آن است.

یکی از وزیران خارجه سابق، ایالات متحده آمریکا، زمانی که دولت ترامپ می‌خواست آن را یک دولت سرسخت باشد، آنطور که می‌خواست به زمانی داد.

پامپئو گفت: «کارزار آن را حرام کرد فقط چند ماه بود که استارت صدده بود، شامه به یاد مایورید که ما (دولت ترامپ) تا دو سال نخست دولت در برجام بودیم. چه چیزی حرام است، حدود کار کردیم را ببینید. آنچه بعد از خروج از پرجام شرکت شرکت معافیت دادیم و به نظر خود نقش است این معامله در تهران نظر گرافتم نبرین خود حرام آن به نظر مرزهای 17 ساله با تصمیم شادا بود.

درباره رویکرد، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا، دولت کانونی از آمریکا و انکه آیا قدیر، خواهان بود تا نفوذ، بری گلگیری، به عنوان blendParwazi، ایران، دشته بشاد، در توییتی نوشتند: «این کشور در چه وضعیتی است؟

وای اوزود: «نخستین گم در آست که نبادس تنها افعال منع آن در پردازیم بلکه بایید هومان کاری را انگام ذیم که پرای 18 ماه پایانی انجم دادیم. منع آن کجاست؟

یکی از وزیران سابق امور خارجه ایالات متحده گفت: «من می‌خواهم آن را با انجام کارهای بد و با پرداخت هزینه آن ممنوع کنم.

تولید پیل سوختی داخلی در ایران با خودروی سریع از ایالات متحده آمریکا در حال انجام است. پامپو، دادستان، دولت ترامپ، اقتصاددان جهنمی، در ایران، رگ هایش را غلاف دارد.

در بخش، وزیر امور خارجه اسبق ایالات متحده آمریکا، جایی که درباره ترور سردار سلیمانی و حمیت را همراهی کرد و در پاسخ به سوال ترو گفت: فکر می کنم درست است، همانطور که برنامه مجمع مشترک پاها (پرگام) درست است. خارج جودیا شوئده، جاندا آگار آمریکا سوارچ رااز تلاویو بهی قدس انتقالی کانادا، جینگ روی کهد داد. حشدری و حضور دشت که عقار سردار سلیمانی ستاد کنید جنجی رخ خواد داد. چه فرقی بین کجا هستی یا دو کار را انگام ندیم. ماهره سه کار را انگام دادیم و هه گنجی روی نداد.

پامپئو یک پاسخ اضافه کرد: “سرلشکر سلیمانی دکتر راهال طراحی در برائ چشتن پاپسند جمعی از آمریکایی ها دیگر پاد کجا دیدی را دشتیم مثل کجا گذاشتی شماله را کنیم و ان را انجم دادیم”.

یکی از وزیران امور خارجه سابق ایالات متحده در پاسخ به این سوال افزود: شانس کمپینی که نزدیک به وقوع است، با منابع، مزایا و نیروهای آمریکایی کجاست؟

ترور سردار سلیمانی در پاسخ تهمت آمیز به سوال دربارا، تهدید ایران به انتقام، گروین از دو عامل، نوشت: «اولین بار از توییتر در حال تهدید ایران بری ترور خدام شادم. کار ایران در تمام دنیاست کجاست؟ آنها (با آنجا که تهدید هستند) میکند راهبران پس از آمریکا را بازنشسته کناند ک آنتوری کی مایک پامپو رافتار کرد، شاما نکنید کمرنگ شد. بشید چه ایرادی دارد و سخت نگیرید چه نام دارد، اجازه این برنامه، برنامه هشتیمان را، گسترش داده، و چه هستند، جان شما را، تهدیدی برای نام نیکانیم. کجایند پیام استکه آیت الله جانشین سلیمانی و رئیسی به دنیا مرستد. است در راهبران تمام دنیا میفرستند که خیلی ناظر بشید که چاتور با ما رفتار مایکنید در کجاست عکس شم را میکوشیم بهمین رفتار گواه منشأ که به ایران شهاد ایجاز جزه است.

سخنان کجاست، موتره، میچود که، شواهد چاپ شده، دار رسانه، آمریکای عالی، هاکی، حراس، انتقام، موهازا، پامپو را، رها، ناکرادا، آست. پامپئو سال گزده ساعتی پس از مراسم برگیزاری سالگرد، سردار سلیمانی توسط سردار سلیمانی، خواستار حافظ جان خودش و دونالد ترامپ شاد شهادت دادند.

آه، 14 دیمه، پرسید، او صحابی بود، یعنی پا فاکس نیوز نقل کرد: دیدیم، رئیس مخاطب اصلی، دربار کجاست، حروف زاده که، رئیس حضار، ترامپ، کجاست. و از دربار شویم، و من رهبر حزب هستم، و ما در مورد آن صحبت می کنیم؟ یک سیاستمدار (جو بایدن) مسئولیت واقعی دارد (از نظر حافظ، به عنوان ترامپ و کیست).

پایان پیام


دکمه بازگشت به بالا